خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

نوسازی چهارمین انبار ترانزیت کالا در بندرشهید رجایی پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۶۷۸

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام نوسازی چهارمین انبار ترانزیت کالا (انبار شماره 22) با حدود ۱۰ هزار متر مربع در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رضا محمدی کرجی ران اظهار کرد: تعمیرات اساسی انبارهای عمومی بندر شهید رجایی بر اساس یک برنامه زمان‌بندی از سال گذشته آغاز و چهارمین انبار ترانزیت(انبار 22) پس از اتمام تعمیرات اساسی وارد چرخه فعالیت خواهد شد.

وی، انبارش اصولی و افزایش سطح ایمنی کالاها اساسی و ترانزیتی با هدف ارائه خدمات بهتر را به عنوان مهم ترین مولفه های مورد توجه در تعمیر و نوسازی عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: انبار یادشده دارای سکوی بار انداز به مساحت حدود ۷۵۰ متر مربع بوده که با توجه به تعمیرات صورت گرفته علاوه بر شرایط عادی؛ امکان استریپ کالا (تخلیه و بارگیری کالا) از طریق این سکوها نیز با سهولت انجام می پذیرد.

محمدی کرجی ران، اصلاح سیستم اطفا حریق و اتصال به شبکه اطفاء حریق بندر، تعویض قطعات آسیب دیده سوله، ساماندهی و تعویض سیستم فاضلاب متناسب با شبکه فاضلاب بندر و اجرای رنگ نمای سوله را از اقدامات انجام شده در راستای نوسازی این انبار عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه نوسازی پنجمین باب انبار نیز با 50 درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان شهریور امسال یک باب انبار دیگر نیز به اتمام می رسد.

وی یکی از اقدامات صورت گرفته در تعویض سقف انبارها را استفاده از پوشش ساندویچ پانل با آلیاژ آلوزینگ و فوم پر کننده بجای عایق پشم و شیشه عنوان کرد و تصریح کرد: به منظور کاهش و صرفه جویی در مصرف برق با استفاده از نورگیرهای شفاف پلی کربنات به مساحت حدود ۸۰۰ متر مربع در پوشش سقف تأمین نور؛ از این طریق میزان قابل توجهی از نور مورد نیاز انبارها در روز تامین می شود.

بندر شهید رجایی با برخورداری از ۱۹ باب انبار با احتساب یک باب انبار هانگارد حجم قابل توجهی از انبارش کالاهای اساسی و ترانزیتی کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز