خبرگزاری کار ایران

دستگیری باند سارقان منازل در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۶۴۴

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت:اعضای باند ۵ نفره سارقان منازل که به ۵ فقره سرقت در شهرستان گرگان اعتراف کردند با تلاش پلیس آگاهی گلستان دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا،سرهنگ مجتبی مروتی درجمع خبرنگاران اظهارکرد:بدنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل به شیوه "تراس روی" در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طی بررسی های اولیه مشخص شد متهمان پس از ورود به منزل اقدام به ربودن اشیاء قیمتی نظیر طلاجات، لپ تاپ و... می کنند، افزود: با اقدامات صورت گرفته مشخص شد سرقت ها توسط اعضای یک باند انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند به سرنخ هایی از سارقان برسند که طی بررسی های تکمیلی مشخص شد اعضای این باند در محورهای غربی استان مازندران تردد دارند.

سرهنگ مروتی با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس مخفی‌گاه متهمان در شهرستان رامسر شناسایی شد، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در عملیاتی ضربتی 5 نفر از اعضای این باند دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از مخفی‌گاه سارقان مقادیری اموال مسروقه شامل طلاجات، دوربین، ساعت مچی و لپ تاپ کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: سارقان در تحقیقات اولیه به 5 فقره سرقت منزل در گرگان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مروتی با بیان اینکه متهمان سرقت هایی نیز در برخی از استان‌های دیگر انجام داده بودند، گفت: از مردم تقاضا داریم هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز