خبرگزاری کار ایران

برای مقابله موثر با مواد مخدر؛

اجرای مستمر طرح یاریگران زندگی در قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۶۳۴

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی در مقابله با مواد مخدر باید برنامه یاریگران زندگی در سطح استان بویژه محلات و نقاط آسیب خیز توسط سازمان‌های مردم نهاد به شکل مستمر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی درباره راه‌های مقابله با مواد مخدر گفت: منظور توسعه مشارکت‌های مردمی در مقابله با مواد مخدر باید برنامه یاریگران زندگی در سطح استان بویژه محلات و نقاط آسیب خیز توسط سازمان‌های مردم نهاد به شکل مستمر برگزار شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت‌های مردمی در مقابله و پیشگیری  از مواد مخدر  نقش مهمی را ایفا می‌کند؛ از این رو همکاری بین سمن‌ها و پایگاه‌های بسیج برای اجرای برنامه‌های محله محور ضرورت دارد و بدون همکاری آن‌ها مبارزه موثر با مواد مخدر محقق نمی‌شود.

وی ابراز کرد: درحال حاضر اعتیاد در  سطح استان گسترش یافته و مقابله با آن به مشارکت همگانی نیاز دارد؛ همچنین جریان سازی فرهنگی و توسعه برنامه‌های وزشی در محلات و نقاط آلوده ضرورت دارد و این امر به تحقق طرح یاریگران کمک می‌کند. 

رحمانی گفت: باتوجه به نقش موثر نیروهای مردمی از حضور افراد داوطلب و سمن‌ها در مقابله و پیشگیری از مواد مخدر در استان استقبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز