خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

جانمایی مدرسه در طرح اقدام ملی مسکن الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۶۳۲

استاندار زنجان، بر ضرورت جانمایی مدرسه در طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد و گفت: لازم است مشکلات پژوهش سراهای استان حل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، فتح الله حقیقی شامگاه دیروز،  در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: با توجه به حساسیت امر ارزشیابی دانش آموزان، انتظار دارم نحوه ارزشیابی بررسی و در جلسه آینده آموزش و پرورش مطرح شود.

استاندار زنجان،  ادامه داد: در 17 ماه گذشته عملکرد آموزش و پرورش نسبت به تحصیل دانش‌اموزان و فرآیند آموزش خوب برآورد می‌شود که از تمام معلمان زحمت کش استان تشکر می کنم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به ساخت مدرسه در شهرک‌های اقماری، تصریح کرد: متاسفانه شهرک‌های اقماری زنجان بدون مدرسه احداث شده است که مجبور شدیم 63 مدرسه در شهرک‌های اقماری احداث کنیم تا مردم گرفتار نشوند. اگر ساخت مدرسه در شهرک‌های اقماری به موقع انجام می‌شد، خانواده‌ها دچار مشکل نمی شدند.

حقیقی با اشاره به ساخت مسکن اقدام ملی در استان و جانمایی مدرسه در آن، یادآور شد: راه و شهرسازی در حال حاضر برای پروژه‌های مسکن ملی تلاش می‌کند که 8 برابر ظرفیت موجود است که باید اداره کل نوسازی مدارس به مسکن و شهرسازی در ساخت  کمک کند.

 استاندار زنجان خاطر نشان کرد: پژوهش‌سراهای دانش آموزی آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته‌ اند که باید طرح عملیاتی و اجرایی برای پژوهش‌سراها تدوین کرد و خیران، واحدهای تولیدی و کارخانجات کمک کار پژوهش‌سراها باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: ضرورت دارد برای پژوهش سراها فکری اساسی کرده تا برخی مشکلات آن مرتفع شود.

 در این جلسه از پوستر برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در سال ١٤٠٠ مستند به برنامه های سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه، نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز