خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد؛

اقساط 60 ماهه برای واحدهای تولیدی بدهکار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۷۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: 60 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین که به دلیل بدهی به تملک بانک‌ها در آمده‌اند می‌توانند 10 درصد بدهی خود را پرداخت و باقی مانده آن را طی 60 ماه بازپرداخت کرده و واحد تولیدی خود را در اختیار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور با اشاره به تسهیلات برای واحدهای تولیدی قزوین گفت: در پی تفا‌هم‌نامه با بانک‌ها 60 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین که به دلیل بدهی به تملک بانک‌ها در آمده‌اند می‌توانند 10 درصد بدهی خود را پرداخت و باقی مانده آن را طی 60 ماه بازپرداخت کرده و واحد تولیدی خود را در اختیار بگیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین ادامه داد: هدف از این تفاهم نامه حمایت  از صنایع و تولید است و این فرصت را در اختیار تولید کنندگان قرار می‌دهد که بتوانند بدهی خود را پرداخت کرده و مدیریت واحد تولیدی  خود را بر عهده گیرند.

وی ابراز کرد: براساس سیاست‌های کلان کشور هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی تعطیل شود و این تصمیم در استان به این امر کمک خواهد کرد.

خانپور گفت: با حمایت‌های مسئولان استان سعی داریم در سال جاری 100 واحد تولیدی راکد در استان قزوین فعال شده و به چرخه تولید  بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز