خبرگزاری کار ایران

در ستاد کرونای استان قزوین مطرح شد؛

مراسمات عید غدیر و قربان به صورت مجازی برگزار شود / اصناف و مردم همکاری کنند / توقیف خودرو در انتظار خاطیان ممنوعیت تردد شبانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۴۷۹

استاندار قزوین گفت: با توجه به ظرفیت بالای فضای مجازی، تمامی مراسم مناسبتی اعیاد مبارک قربان و غدیر به صورت مجازی برگزار شود و مردم نذورات خود را به کمیته امداد تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: تمام صنوف، کسبه و کادر درمان در شرایط سختی قرار دارند و با شیوع نوع جدید ویروس شرایط سخت تری برای اقشار جامعه به وجود آمده است.  

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در چهارراه تبادلی سایر استان ها قرار گرفته است، تصریح کرد: سرعت ابتلا و فراگیری ویروس کرونا با سویه دلتا، بیش از جهش های قبلی این ویروس بوده است و به دلیل شرایط جغرافیایی استان باید اصناف و مردم در رعایت دستورالعمل ها با ستاد مبارزه با کرونا، همکاری ویژه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا عام المنفعه است و باید جزو مطالبات فرمانداران استان باشد.  

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: رسانه ها صدا و گوش هوشیار جامعه هستند و موظفند دستگاه هایی که دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با کرونا را رعایت نمی‌کنند به ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا معرفی کنند.

جمالی پور همچنین درباره ممنوعیت تردد شبانه در ایام کرونایی، افزود: نیروی انتظامی باید جدیت بیشتری در اجرای این طرح داشته باشد و چنانچه هر خودرو بیش از سه بار جریمه شد، حتما یک هفته، آن را توقیف کند.

 وی ادامه داد: ضابط ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا، دانشگاه علوم پزشکی است و باید بر اساس پیشنهاد این دانشگاه، تالارها، مراکز خرید و فروشگاه های پر تجمع تعطیل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز