خبرگزاری کار ایران

معتمدیان مطرح کرد‌؛

کاهش چشمگیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۴۰۲

استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مهم‌ترین اولویت‌های مقابله با شیوع کرونا در این استان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق محمدیان روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اظهار کرد: به دلایل متعدد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خراسان رضوی همانند سایر مناطق کشور کاهش چشمگیری یافته است و این موضوع تهدید شیوع کرونا را در بردارد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اکنون چارچوب‌ها و رنگ بندی‎‌های کرونایی مشخص است، بنابراین نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی باید از روز مرگی و تکلیفی خارج شود.

وی خاطر نشان کرد: نظارت‎ها با بحث مکاتبه و نامه به نتیجه نخواهد نرسید بلکه حضور میدانی، برخورد مستمر و اعمال قانون را می‌طلبد.

معتمدیان ادامه داد: هم‌اکنون روزانه بازدیدهای زیادی جهت اجرای پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی انجام می‌شود اما بازخورد آن را باید نگریست و با توجه به مسائل اقتصادی و فشارهای وارده بر اصناف و گروه‌ها باید راهکارهای منطقی بررسی شود.

استاندار خراسان رضوی پوشش گسترده واکسیناسیون را بهترین راهکار مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود: استانداری خراسان رضوی در جهت رفع چالش‌ها و کمبودها در این خصوص تمام تلاش خود را خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: وضعیت کرونا در استان خراسان رضوی با وجود تمامی مشکلات و ترددهای بسیار نسبت به استان‌های دیگر بهتر و به لحاظ افزایش مبتلایان با تاخیر انجام گرفته است، اما این شرایط حساس بوده و باید مدیریت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز