خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

رشد ۶۳ درصدی صدور پروانه‌های بهره برداری صنعتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۳۰۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از رشد ۶۳ درصدی صدور پروانه‌های بهره برداری صنعتی در استان خبر د‌اد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش در نشست پایش و رصد طرح‌های نیمه تمام صنعتی در گیلان، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال برای بیش از ۵۴ واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

وی افزود: این تعداد پروانه در مقایسه نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۳ واحد بوده با شاهد رشد ۶۳ درصدی همراه بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در همین مدت شاهد سرمایه گذاری صنعتی بیش از ۵۷۰ میلیارد تومانی بوده‌ایم، گفت: با وجود فشارهای اقتصادی و بحران کرونا، استقبال مناسبی برای سرمایه‌گذاری صنعتی و ایجاد واحدهای صنعتی جدید در گیلان انجام شده است.

وی رابطه رشد سرمایه‌گذاری صنعتی با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید را بسیار تنگاتنگ دانست و گفت: با راه اندازی و شروع به کار بیش از ۵۴ واحد صنعتی جدید برای هزار و ۲۰۰ نفر از جوانان و متخصصین گیلان فرصت اشتغال فراهم شده است.

دلق پوش، تأمین نقدینگی مواد اولیه، رفع چالش‌های زیرساختی از جمله قطعی برق به عنوان مهمترین مشکلات صنعتگران استان برشمرد و تاکید کرد: همواره در کارگروه‌های مختلف پیگیر رفع مشکلات بخش صنعت گیلان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز