خبرگزاری کار ایران

استاندار خبر داد:

موج جدید کرونا به همدان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۲۹۰

استاندار همدان از ورود موج جدید کرونا به استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، سیدسعید شاهرخی امروز در ستاد مدیریت کرونا استان، اظهار کرد: موج جدید کرونا که بخش عمده‌ای از کشور را در برگرفته به استان همدان نیز رسیده است و موج جدید کرونا بسیار خطرناک است و مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت، از دور همی‌های خانوادگی پرهیز و از شرکت در اجتماعات دوری ‌کنند.

شاهرخی تصریح کرد: شهرستان‌های کبودرآهنگ، ملایر و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های بهار و فامنین در وضعیت زرد و شهرستان‌های تویسرکان، همدان، درگزین، رزن، اسدآباد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی برای پیشگیری از شیوع کرونا همکاری مردم لازم است، مطرح کرد: محدودیت‌های کرونایی هر شهرستان متناسب با وضعیت رنگ‌بندی اعلام شده، اعمال و از ورود شهروندانِ شهرستان‌های با وضعیت قرمز به همدان جلوگیری ‌شود.

استاندار همدان مطرح کرد: برای ارائه سرویس مناسب و تزریق واکسیناسیون به فضاهای مناسب نیاز است، بنابراین دستگاه‌های اجرایی در این زمینه با دانشگاه علوم‌پزشکی نهایت همکاری داشته باشند و ستاد استانی از تمامی امکانات و ظرفیت‌های لازم برای تسهیل در امر واکسیناسیون توسط دانشگاه علوم‌پزشکی استفاده ‌کنند.

شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن عید قربان و تعطیلات آخر هفته، مقررات مربوط به منع تردد و جلوگیری از خودروهایی که از شهرستان‌های با وضعیت قرمز به همدان سفر می‌کنند، اعمال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز