خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان مطرح کرد:

بیشتر پروژه های عمران شهری زنجان تا 3 ماه آینده افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۲۶۵

شهردار زنجان از تکمیل تقاطع غیر همسطح امام حسن مجتبی تا سه ماه آینده خبرداد و گفت: برای بهره برداری از پروژه‌ها برنامه افتتاحیه برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب الله ملایی یگانه با اشاره به اجرا شدن پروژه های عمران شهری در زنجان، گفت: پارکینگ طبقاتی خیابان سعدی در دو بخش تجاری و پارکینگ در حال احداث است که بخش پارکینگ تا یک ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و بخش تجاری تاپایان سال از سوی شرکت جهاد نصر افتتاح می‌شود.

شهردار زنجان، از تکمیل تقاطع غیر همسطح امام حسن مجتبی (ع) تا سه ماه آینده خبرداد و گفت: احداث یوتورن و پل عابر پیاده با پیمانکار از شش ماه گذشته منعقد شده است که از این قراداد 2.5 ماه باقی مانده است.

به گفته شهردار زنجان،  پیمانکار پروژه غیر همسطح امام حسن مجتبی (ع) عقب است که تذکرات لازم برای تکمیل این پروژه داده شده است تا در سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

یگانه گفت: برای هوشمند سازی شهر با شرکت ایرانسل نسبت به انجام قرارداد فیبر نوری هماهنگی شده است که این پروژه می‌تواند در هوشمند سازی تقاطع شهر، مراکز تصویری و مانیتورینگ و دوربین‌های سطح شهر موثر باشد.

شهردار زنجان، اضافه کرد: اگر این شبکه به بهره‌‎برداری برسد در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده و شهرداری دارای شبکه اختصاصی در این زمینه خواهد بود که این مرکز به مرکز کنترل ترافیک شهرداری متصل می‌شود که دارای پیشرفت بالایی است.

وی، با بیان اینکه پروژه آسفالت معابر شهر زنجان در حال انجام است، افزود: قراردادهایی با سازمان عمران شهرداری و قراردادهایی با سایر پیمانکاران در 4 منطقه شهری برای آسفالت معابر منعقد شده است.

یگانه، ادامه داد: آسفالت ریزی معابر از هفته گذشته در سطح شهر آغاز شده و به صورت گسترده انجام می‌شود.

شهردار زنجان، در پایان تصریح کرد: برای این پروژه‌ها برنامه افتتاحیه برگزار نمی‌شود و با بهره‌برداری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز