خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش نشانی اصفهان خبر داد؛

مسدود سازی اماکن پرخطر اطراف زاینده رود/ دود غلیظ درمرکز شهر اصفهان ناشی از حریق خانه مخروبه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۲۰۳

سخنگوی آتش نشانی اصفهان گفت: مکان‌های پر خطر و پر جمعیت حاشیه رودخانه توسط آتش نشانان نوار خطر کشیده شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آتشیار فرهاد کاوه آهنگران در این باره اظهار داشت: به دستور آتشپاد محسن گلابی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، از زمان جاری شدن آب در زاینده رود به طور ۲۴ ساعت نیروهای آتش نشان و متخصص در غواصی با امکانات و تجهیزات کامل نجات از آب ، به صورت گشت های خودرویی، موتوری و پیاده ایمنی شهروندان را تامین می کنند .

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مدت زیادی بود که مردم عزیز اصفهان منتطر بازگشایی زاینده رود بودند و مدت کمی هم آب در رودخانه جاری است، ترافیک خودرویی و جمعیت پیاده بازدید کنندگان از رودخانه در محدوه حاشیه زاینده رود را شاهد هستیم و برای رسیدن سریع تر به حریق و حوادث احتمالی روزانه بیش از ۲۵ خودرو و موتور سیکلت آتش نشانی و خودروی غواصی به صورت آماده باش در ساعت های پیک ترافیک در این محدوده ها مستقر هستند .

کاوه آهنگران باز هم از شهروندان ایمن مدار اصفهانی خواست با رعایت نکات ایمنی و به خصوص مراقبت ویژه از فرزندان خود و البته رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی لذت استفاده از طبیعت را دوچندان کنند تا ان شاءالله شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.

حریق در مرکز شهر اصفهان

سخنگوی آتش نشانی اصفهان به تماس های مکرر شهروندان مبنی بر مشاهده دود در سطح شهر اشاره کرد و گفت: دود غلیظ منتشر شده در مرکز شهر مربوط به حریق یک خانه مخروبه در چهارراه خلجا است که نیروهای آتش نشانی به محل اعزام و حریق در حال اطفا است.

وی ادامه داد: شهروندان زیادی با سازمان آتش نشانی تماس گرفته و در خصوص این دود سنگین اعلام گزارش و نگرانی کرده اند که خوشبختانه حریق این خانه مخروبه در حال اطفا است و مشکلی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز