خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

خلخال هم نارنجی شد / افزایش موارد بستری کرونایی / تزریق بیش از 106 هزار دوز واکسن کرونا در سطح استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۱۹۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 45 بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 261 بیمار کرونایی در استان اردبیل بستری هستند.

شهرام حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 45 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده‌اند و متاسفانه 3 مورد فوتی بر اثر شیوع کرونا در سطح استان مدت یاد شده گزارش شده است.

وی افزود: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت قرمز، شهرستان های خلخال، پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهرستانهای گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

حبیب زاده از ترخیص 38 بیمار کرونایی با وضعیت بهبود نسبی در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد 261 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند و از این تعداد، وضعیت 53 بیمار وخیم گزارش شده که در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درباره آمار تزریق واکسن‌های کرونا در استان نیز بیان کرد: در نوبت اول برای 74 هزار و 185 نفر واکسن تزریق شده و همچنین در نوبت دوم نیز تعداد 31 هزار و 936 نفر در برابر کرونا واکسینه شده اند که جمعا از آغاز واکسیناسیون تاکنون 106 هزار و 121 دوز واکسن کرونا در استان مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز