خبرگزاری کار ایران

واکنش سیمان سفید نی ریز به یک خبر:

حقوق ومزایای منتشر شده از اعضای هیئت مدیره کذب است/ اعضا هیچگونه پاداش بهره وری کارانه و دریافتی دیگری ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۱۸۹

شرکت سیمان سفید نی ریز به اخبار منتشر شده در خصوص حقوق اعضا هیات مدیره شرکت سیمانی زیر مجموعه شستا در استان فارس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است، جهت پاسخگویی در مورد خبر کذب و خلاف واقع منتشره نکات ذیل را به استحضار می‌رساند:

چرخ اقتصاد و استقلال این کشور در دستان پرتوان صاحبان تولید و کارفرمایان و پاسداران سنگر اقتصادی یعنی کارگران خدوم قرار دارد. اعتقاد، باور قلبی و از خودگذشتگی سرلوحه کار جامعه کارگری است که با همین روحیه در راستای توسعه و پیشرفت کشور مجاهدت می‌کنند.

در خصوص دستاوردهای شرکت سیمان سفید نی ریز نکاتی به استحضار می‌رسد :

بی شک در سال هایی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان "جهش تولید و تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها " نامگذاری شده علیرغم وجود تمامی مشکلات در خصوص گاز، برق و تامین مازوت و همچنین تحریم های ظالمانه این شرکت بعنوان بازوان پرتوان جهش تولید و توسعه کشور با همت و تلاش مضاعف با وجود تمامی مشکلات و موانع ذکر شده و  با حمایت های مدیران محترم عامل شستا و سیمان تامین در جهت تحقق شعار سال و رونق اقتصادی  نقش آفرینی نموده و موفق گردید رکورد میزان تحویل سیمان و کلینکر را به میزان 194 هزار تن از ابتدای تاسیس شرکت را شکسته و افتخار آفرینی نماید . که این امر منجر به کسب سود عملیاتی به مبلغ 351هزار و 384 میلیون ریال گردید که این میزان نسبت به سال قبل رشد 143 درصدی را به همراه داشته است.

همچنین این شرکت موفق به تولید به میزان 181هزار و 840 تن سیمان در سال 99 گردید که این میزان افزایش 44 درصدی را به همراه داشته است . لازم به ذکر است یکی از مهمترین اولویت ها در این شرکت و مجموعه شستا ارج نهادن به پرسنل می باشد که در همین راستا نیز حقوق کلیه پرسنل نیز قبل از پایان سال 99 افزایش یافته است.

رشد میزان تولید و سود شرکت سیمان سفید نی ریز در دو سال گذشته خود گویا و حاکی از میزان تلاش این شرکت در سال های گذشته می باشد ضمن اینکه همواره شفافیت یکی از اصول اصلی بوده و تمامی صورت های مالی و اطلاعات شرکت در کدال قابل مشاهده برای عموم است.

در خصوص حقوق وسمزایای اعضای موظف هیئت مدیره:

لازم به ذکر است که اعضای هیات مدیره این شرکت هیچکدام چنین مبالغی را دریافت نکرده‌اند و مطابق قانون شرکت‌های عمومی و غیر دولتی مبالغی بسیار پایین از مبالغی که در خبر فوق ذکر شده است را دریافت می‌کنند. همچنین اعضای هیات مدیره هیچگونه پاداش بهره‌وری کارانه و دریافتی دیگری ندارند و حق حضور اعضاء غیر موظف نیز هر سال توسط مجمع عمومی عادی سالیانه تعیین می‌شود.

حق حضور اعضای غیر موظف در سال 99 مبلغ 16 میلیون ریال و توسط مجمع عمومی عادی ساللیانه برای سال مالی 99 تعیین شده بود که این مبلغ در ازای حضوردرجلسات هیئت مدیره و به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

در خصوص سوابق و سکونت مدیر عامل:

مدیر عامل این شرکت داود اکبری شهرستانی با 27 سال سابقه کار در صنعت سیمان دارای سوابقی چون مدیر پروژه و مدیر کارخانه در شرکت های سیمان خوزستان، سیمان کرمانشاه، سیمان یاسوج و شرکت سیمان فارس است و به مدت 20 سال به همراه خانواده خود در استان فارس ساکن بوده و هیچگاه از هتل استفاده نکرده است.

در خصوص پرداخت حقوق و مزایا و بهره وری کارکنان وکارگران :

حقوق بهره وری و سایر مزایای کارکنان و کارگران بدون یک روز تاخیر حتی در ایامی که قطعی برق، گاز، کمبود مازوت و .... از مشکلات این سال‌های شرکت های تولیدی بوده است به موقع و بدون حتی یک روز تاخیر پرداخت شده و در این دو سال با توجه به رشد تولید براساس قانون کار پاداش بهره وری کارگران افزایش قابل توجهی یافته است و علاوه بر آن همان‌طور که قبلا نیز ذکر شد در سال گذشته میزان حقوق کلیه پرسنل شرکت علاوه بر میزان افزایش رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش یافته است. ضمن اینکه در سال‌های اخیر شرکت سیمان سفید نی‌ریز ضمن مشارکت در تمامی امور خیر خواهانه و انجام مسئولیت های اجتماعی همواره از پیشقدمان کمک به هموطنانمان در تمامی عرصه ها بوده است.

مطمئنا این شرکت حق خود می داند علیه کسانی که بدون مطالعه، اطلاعات غلط منتشر و تشویش اذهان عمومی می‌کنند، مطابق قانون تعقیب حقوقی، کیفری و اقدام لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز