خبرگزاری کار ایران

واگذاری ۱۶ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۱۵۳

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: همزمان با هفته بهزیستی ۱۶ واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش واگذار شد.

به گزارش ایلنا از همدان، حمیدالله فارسی گفت: همزمان با هفته بهزیستی، ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش این سازمان در سطح کشور واگذار شد که سهم مددجویان استان ۱۶ واحد با هزینه ساخت سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان بود.

وی افزود: اعتبار این واحد‌ها از محل بودجه دستگاه‌های همکار اعم از بنیاد مستضعفان، سازمان برنامه و بودجه با مبلغ یک میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان، تسهیلات بانکی ۵۵۰ میلیون تومان و سهم آورده مددجویان ۸۸۰ میلیون تومان، تامین شده است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان ادامه داد: واگذاری ۱۶ مسکن مددجویی در ۹ شهرستان استان همدان به غیر از شهرستان اسدآباد و به خانواده‌های دارای ۲ معلول، تک معلول و زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است.

فارسی عنوان کرد: هم اکنون ۲۲۵ واحد مسکونی مددجویی در سطح استان در حال ساخت است که به جامعه هدف بهزیستی اعم از خانواده‌های دارای ۲ معلول و تک معلول واگذار خواهد شد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تا پایان ۹۹ تعداد ۲ هزار و ۲۰۱ واحد مسکن مددجویی از طریق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های متعدد به مددجویان استان همدان تحویل داده شده ادامه داد: اعتبار پرداختی سهم سازمان بهزیستی استان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، دستگاه‌های همکار اعم از بنیاد مستضعفان، سازمان برنامه و بودجه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، بانک‌های عامل ۴۴ میلیارد تومان و آورده مددجو ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است.

فارسی با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویی با ظرافت و دقت انجام می‌شود یادآور شد: تنها هدف سازمان بهزیستی تأمین سرپناه نیست بلکه با ساخت مسکن مناسب منزلت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مددجویان نیز در نظر گرفته می‌شود.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده نزدیک به یک سوم جمعیت همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات بهزیستی بهره می‌برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز