خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف زمین خواری ۲۷ میلیاردی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۱۳۴

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ فقره زمین خواری در شهر همدان به ارزش ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد متصرفان در اراضی ملی دست برده و یک هزار و ۴۰۰ مترمربع در یک نقطه و ۷۸۱ متر مربع در نقطه دیگر را تصرف کرده اند.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار سلمان امیری از کشف ۲ فقره زمین خواری در شهر همدان به ارزش ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.

سردار سلمان امیری با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در پی اطلاع از ۲ فقره زمین خواری در شهر همدان، با هماهنگی مقامات قضائی و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد متصرفان در اراضی ملی دست برده و یک هزار و ۴۰۰ مترمربع در یک نقطه و ۷۸۱ متر مربع در نقطه دیگر را تصرف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: متصرفان در این مناطق اقدام به «تراس‌بندی»، «غرس درختان»، «نصب تانکر آب»، «فنس کشی» و «شخم زدن زمین ها» کرده بودند که با بررسی های انجام شده و تطبیق نقشه‌های موجود، ملک مورد نظر که جزء اراضی ملی و از اراضی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان بوده پس از قلع و قمع اعیانی احداثی از آنها رفع تصرف شد.

سردار امیری بیان کرد: ماموران در مجموع ۲ فقره زمین خواری به متراژ ۲ هزار و ۱۸۱ متر مربع را کشف کردند که در این رابطه ۲ نفر دستگیر و اقدامات قانونی در این باره انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز