خبرگزاری کار ایران

بازگشت ۹ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی قزوین به چرخه تولید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۸۸۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۹ واحد تولیدی تعطیل و راکد در شهرک‌های صنعتی استان طی سه ماهه نخست امسال به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: از این تعداد واحد تولیدی احیا شده پنج مورد در شهرک صنعتی لیا در شهرستان قزوین و چهار مورد نیز در شهرک صنعتی آراسنج در شهرستان بوئین زهرا مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به زمینه فعالیت این واحدهای تولیدی احیا شده نیز اشاره کرد و گفت: چهار واحد احیا شده در زمینه تولید محصولات شیمیایی، ۲ واحد در زمینه تولید مواد غذایی و یک واحد نیز در زمینه تولید محصولات سلولزی فعالیت می کنند.

این مسئول یادآور شد: واحدهای تولیدی یاد شده در سالیان گذشته به دلیل مشکلاتی نظیر فرسودگی ماشین آلات، نبود مواد اولیه، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردشگری و اختلافات مدیریتی تعطیل شده و از چرخه تولید کنار رفته بودند.

خانپور اظهار داشت: کمک به تامین مواد اولیه و تامین سرمایه در گردش با ارایه تسهیلات بانکی و جذب سرمایه گذاران جدید و حل اختلافات مدیریتی از جمله فعالیت هایی بوده که موجب بازگشت این واحدها به چرخه تولید شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین تلاش برای احیای واحدهای تولیدی راکد و تعطیل را در کنار جذب سرمایه گذاران از اولویت های اساسی این شرکت در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برشمرد و گفت: در سال جاری برای احیای ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی نیازمند مشارکت سرمایه گذاران و بخش خصوصی نیز هست،افزود: بانک ها، دستگاه های خدمات رسان و امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی در کنار دستگاه قضا نیز نقش مهمی در احیای واحدهای تعطیل شده دارند و در استان قزوین تعامل خوبی بین دستگاه های مربوطه در این خصوص وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز