خبرگزاری کار ایران

فرماندارشهرستان هرسین :

کانون اصلی شیوع کرونا تجمعات انبوه است / مردم از حضور در تجمعات پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۸۱۷

فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد مدیریت کرونا ویروس این شهرستان حضور در تجمعات را مهم‌ترین عامل شیوع کرونا دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین گفت : عادی انگاری ها و عدم رعایت پروتکل ها در تجمعات به اوج میرسد و در این تجمعات عده ای از مردم وجود کرونا را فراموش می کنند.

وی افزود : با توجه به بررسی های بعمل آمده مراسمات فاتحه خوانی ، عروسی و دور همی های خانوادگی مهمترین عامل شیوع کرونا در شهرستان هرسین هستند.

کنجوریان در ادامه بر نقش مهم اتحادیه ها و اتاق اصناف در پیشگیری از شیوع و سرایت کرونا تاکید کرد.

وی ادامه داد : اصناف و فروشگاههای بزرگ به محلی برای ایجاد تجمعات کوچک و شیوع کرونا تبدیل شده اند.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد : متاسفانه تجمعات ایجاد شده در مغازه ها مدیریت نمی‌شود و لازم است مسئولان اتحادیه ها و اتاق اصناف با فرهنگ سازی و گفت وگو با کسبه نسبت به جلوگیری از این تجمعات خطرناک جلوگیری کنند.

عبادالله کنجوریان همچنین خواستار نظارت هرچه بیشتر بر رعایت پروتکل ها در تاکسی ها شد و اظهار داشت : با توجه به شکایات شهروندان متاسفانه تعدادی از رانندگان تاکسی به پروتکل ها بی توجه بوده و حتی از ماسک هم استفاده نمیکنند.

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش افزود : با توجه به اینکه در سطح کشور تعداد زیادی از رانندگان تاکسی بعلت ابتلا به کرونا فوت کرده اند لازم است به منظور حفاظت از جان این قشر زحمت کش و مسافران آنان اجرای پروتکل های در تاکسی به شدت کنترل شود.

فعال شدن گشت های بازرسی و نظارت بر فعالیت نانوایی ها ، فروشگاههای بزرگ عرضه مواد غذایی ، رستوران ها ، ادارات دولتی ، بانک ها و پست بانک ها از دیگر موارد مطرح شده توسط فرماندار هرسین بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز