خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذاری ۲ شرکت بزرگ لبنیاتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۶۴۶

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: ۲ شرکت بزرگ لبنیاتی با سرمایه‌ای حدود هزار میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری کردند و تا ظرف سه ماه آینده کلنگ احداث یک مجتمع تولیدی را به زمین خواهند زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید نبیل با اعلام این خبر گفت: این شرکت‌های لبنیاتی قصد دارند با احداث یک واحد تولیدی و فرآوری شیرخام به تولید انواع محصولات لبنی اقدام کرده و کالاهای خود را به بازارهای داخلی و خارجی صادر کنند.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث این واحدهای بزرگ تا سه ماه آینده به زمین می‌خورد، اظهار داشت: این شرکت‌ها زمینی به مساحت ۱۰ هکتار را در خارج از شهرک صنعتی کاسپین تملک کرده‌اند و قرار است که برای راه اندازی گاوداری مجموعه در شهرستان بویین زهرا ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی به آن‌ها واگذار شود.

نبیل، استان قزوین را به خاطر رتبه تک رقمی در تولید شیر به عنوان یک ظرفیت مناسب در حوزه سرمایه‌گذاری فرآورده‌های لبنی عنوان کرد و گفت: قطعا با توجه به افزایش و توسعه صنعت دامپروری و همچنین تولید روزافزون شیرخام در استان قزوین می‌توان اقدامات خوبی را در این حوزه رقم زد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت : این شرکت‌های بزرگ قصد دارند تا بخشی از تولیدات خود را در شهرستان تاکستان مستقر کنند که امیدواریم با برنامه ریزی‌های انجام شده بتوانیم هرچه سریع‌تر روند احداث این واحدها را تسری ببخشیم.

به گفته وی  سرمایه‌گذاری در حوزه لبنیات علاوه بر تامین نیاز داخلی موجب توسعه صادرات شده و برای کشور ارزآوری به دنبال دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز