خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

توسعه زیرساخت‌های ورزشی قزوین منجر به معرفی قهرمانان و نخبگان ورزشی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۶۴۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: زیرساختی که امروز مورد حمایت مسئولان ارشد قرار دارد، منجر به معرفی قهرمانان و نخبگان ورزشی شده است، این نگاه باید تداوم پیدا کند تا بتوانیم نخبگان بیشتری را در رشته‌های ورزشی معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم روز پنجشنبه در مراسم بدرقه مهدی مرندی والیبالیست قزوینی به رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو در استانداری قزوین افزود: متولیان حوزه ورزش والیبال در استان قزوین توانسته‌اند به قدری خوب عمل کنند که برخی از آن‌ها در مقام مربی و یا داور در مسابقات کشوری و آسیایی به عنوان نماینده کشور حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: در بازی‌های آسیایی مهدی مرندی ملی پوش والیبال ما سهمیه داشت و در آن دوران خوش درخشید، در همان مسابقات توانستیم مدال‌های رنگارنگی کسب کنیم، با اینکه مسابقات المپیک ۲۰۲۰ به خاطر شرایط کرونا به ۲۰۲۱ موکول شد، بازهم مرندی اولین کسی بود که سهمیه المپیک را دریافت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، مهدی مرندی ملی پوش ورزش والیبال کشورمان را امید استان قزوین و کشور خواند و گفت: با اراده‌ای که از این ورزشکار سراغ داریم، قطعا افتخارات بسیاری را برای استان خود و سپس کشور رقم خواهد زد.

وی خاطرنشان کرد: با پشتکار هیات والیبال استان قزوین، رتبه این استان به زیر پنج استان برتر کشور رسیده که جای دارد از تمام دست اندرکاران این رشته ورزشی در استان تقدیر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان از محرومیت بهمن عسگری کاراته کا کشور در مسابقات المپیک اظهار تاسف کرد و گفت که متاسفانه به علت یک اشتباه پزشکی یکی از امیدهای ورزشی کشورمان نمی‌تواند به این مسابقات راه یابد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز