خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان :

شرکت شستا حیات خلوت بسیاری افراد شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۶۲۷

نماینده شیراز و زرقان در خصوص انتقادات وارد شده به پرداختی ها در شرکت شستا گفت: از طریق وزارت کار پیگیر این موضوع هستیم متاسفانه شرکت شستا حیاط خلوت بسیاری از افراد شده است.

به گزارش ایلنا روح ا... نجابت در نشست مشترک تشکلات کارگری با مدیران تامین اجتماعی استان فارس اظهار داشت: باید همه تلاش ها معطوف به حل مشکلات تولید شود تا هم ثروت ایجاد شود و هم مشکلات جامعه کارگری به حداقل برسد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید ثروت در کشور در گروه حل مشکلات حوزه تولید است.

  وی در پاسخ به موارد مطرح شده در این جلسه در خصوص طلب ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی از دولت گفت: مجلس فعلی بهترین عملکرد را در تصویب پرداخت بخشی از طلب این سازمان به مبلغ ۸۹۰ میلیارد تومان داشته است به گونه ای که برخلاف بسیاری از لوایح و طرح ها اد با قاطعیت آرا به تصویب رسید.

نجابت بیان داشت: در خصوص داستان شفافیت آرا نیز تلاش زیادی کردیم تا با تصویب این طرح مردم در جریان قرار بگیرند که موضع نمایندگانشان در قبال طرح‌ها و لوایح چیست اما متاسفانه این تلاش ها به سرانجام نرسید.

نجابت تاکید کرد در نامه‌ای که به وزیر کار نوشته شده درخواست اطلاعات از میزان سود شرکت شستا، فهرست مدیران عامل زیر مجموعه شستا، مشخصات تحصیلی هیئت مدیره برای تعیین میزان ارتباط تحصیلات آنها با شغل شان، تجارب شغلی مدیران عامل مجموعه، دریافتی هر یک آنها و پاداششان شده ایم  که امیدوارم به این نامه پاسخ داده شود.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت تمامی مطالبات به حق کارگران در گرو وجود پول در سازمان تأمین اجتماعی است تصریح کرد:   همه می‌دانیم که حال کشور خوب نیست و منابع مالی کافی در اختیار ندارد اما به هر حال باید پرداخت بدهی کارگران در اولویت قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز