خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

مسئولان برای کاهش مشکل شوری آب در قاسم آباد خواف تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۷۷

استاندار خراسان رضوی گفت: باید اقداماتی مانند شیرین سازی و تامین منابع پایدار آب برای کاهش معضل شوری اب در قاسم آباد خواف انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمد صادق معتمدیان در ادامه سفر به شهرستان خواف و در جمع مردم شهر قاسم آباد این شهرستان افزود: مهمترین هدف از سفرهای استانی بررسی دقیق مسائل و مشکلات و ارتباط مستقیم با مردم است و از همه ظرفیتهای موجود برای ارایه خدمات و توسعه  کمی و کیفی زیرساختها در مناطق مختلف بهره گرفته می شود.

وی با اشاره به این که توجه به مسائل رفاهی، زیرساختی و اشتغال و تامین آب مناسب، مهمترین درخواست و دغدغه مردم در مناطق و شهرهای کم برخورداری مانند قاسم آباد خواف است ادامه داد: فرماندار و مسوولان مربوطه باید با انسجام و هم افزایی و بهره گیری از منابع  مختلف برای کاهش مسائل و مشکلات اقدام کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: افزایش ماندگاری مردم در مناطق محروم و از جمله مرزی مهم‌ترین اولویت در ارائه خدمات و توسعه کمی و کیفی زیرساختهاست و باید از همه ظرفیتهای موجود در این زمینه استفاده کرد.

وی اضافه کرد: مسائل و مشکلات بخشهای مختلف شهرستان خواف از چهار ماه گذشته در بازدیدهای برخی مسوولان استانداری و دستگاههای اجرایی خراسان رضوی بررسی شده است که در جلسه جمع بندی مصوبات سفر مورد بررسی قرار می گیرد و با توجه به محدودیت بودجه ای بر اساس اولویت بندی، اعتباراتی به آنها اختصاص می یابد.

استاندار خراسان رضوی گفت:با وجود ظرفیتهای بخش قاسم‌آباد این قابل قبول نیست که جوانان، از این منطقه مهاجرت کنند و باید با اقداماتی مانند الحاق و تامین زمین، مشکلات این بخش کاهش یابد.

معتمدیان با اشاره به مشکلات مردم در تامین نان در بخش قاسم آباد شهرستان خواف خواستار ورود جدی بخشدار و فرماندار این شهرستان به این مساله شد و افزود: با اقداماتی مانند افزایش سهمیه آرد، مشکل تامین نان کاهش یابد.

وی ضمن تاکید بیشتر به شهرداریها برای انجام فعالیتهای اقتصادی ادامه داد: هر اندازه به این مساله بیشتر توجه شود به تبع آن درآمد آنها افزایش می یابد و مردم از خدمات این بخش بیشتر منتفع می شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت: باید با پرداخت تسهیلات، سطح کمی و کیفی خدمات شهرداریها و به تبع آن رضایتمندی مردم را افزایش داد.

معتمدیان افزود: تامین آب از دیگر مسائل و مشکلات قاسم آباد خواف است و با توجه به شور بودن آب این منطقه باید با اقداماتی مانند شیرین سازی و تامین منابع پایدار آب برای کاهش این معضل انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز