خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان در گفت و گو با ایلنا خبرداد؛

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه خیابان داخل پادگان زنجان / پایان اجرای طرح تا ۳ ماه دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۶۰

شهردار زنجان از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی طرح بازگشایی خیابان داخل پادگان زنجان به سمت شرق و غرب زنجان خبر داد و گفت: حدود سه برای اتمام این پروژه زمان داریم.

حبیب الله ملایی یگانه ، شهردار زنجان، امروز در گفت و گو با خبرنگارایلنا در زنجان، گفت: بازگشایی پروژه خیابان داخل پادگان زنجان، به سمت شرقی و غربی شهر در سه بخش در حال عملیات اجرایی ا ست.

شهردار زنجان، با بیان اینکه قرارداد اول بازگشایی پروژه خیابان داخل پادگان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است ، ادامه داد: بازگشایی مسیر شرق به غرب امتداد خیابان عاصم زنجانی شامل جدول‌گذاری، زیرسازی و احداث پل ارتباطی بین شمال و جنوب پادگان بوده و دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

ملایی یگان،  با بیان اینکه بخشی از جدول گذاری و اتصال خیابان به ابتدای جاده زیتون و بلوار ارتش در حال انجام است، گفت: پیش‌بینی می‌شود این قرارداد تا ۱۵ روز آینده به اتمام برسد.

شهر دار زنجان، ادامه داد: قرارداد دیگری برای اجرای پروژه خیابان پادگان زنجان با پیمانکار در خصوص احداث دیوارهای پیش ساخته منعقد شده است که این بخش نیز در حال اجرا بوده و دیوارهای پیش ساخته ضلع جنوبی در مسیر شرقی_ غربی اجرا شده و پنل‌ها در حال حمل و نصب در مسیر است.

شهردار زنجان،  یادآورشد: این قرارداد مهلت دو ماهه دارد که امیدواریم تا یک و نیم ماه اخیر این بخش اجرایی شود.

ملایی یگانه،  با اشاره به اینکه قرارداد دیگری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص احداث سردرب پادگان و ۲۰۰ متر مربع بنا، افزود: مهلت این قرارداد ۳ ماهه است که از ۱۵ روز گذشته آغاز شده است.

 شهردار زنجان، در این خصوص اضافه کرد: با توجه به شرایط قراردادهای منعقد شده پیش‌بینی می‌شود تا سه و نیم ماه آینده کارهای عمرانی به اتمام برسد.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه خیابان داخل پادگان زنجان /  پایان اجرای  طرح تا ۳ ماه دیگر


پادگان تیپ 216 زرهی ارتش جمهوری اسلامی، در زمینی به مساحت 270 هکتار در شمالی ترین منطقه شهر زنجان همچنان خبردار و گوش به فرمان انتقال ایستاده، طبق مصوبات آخرین سفر مقام معظم رهبری در سال 1382به استان زنجان قرار بود پادگان زنجان سریعا به خارج از شهر منتقل شود.

بنا به گفته مسئولان وقت در سالهای گذشته حتی زمین پادگان جدید نیز خریداری شده بود، تا این پادگان طبق قوانین کشور که پادگانها در خارج از محدوده شهری قرار دارند ؛ پادگان زنجان نیز باید به خارج از شهر منتقل می شد اما بعد از گذشت سالیانی دراز (دو دهه) هنوز بنا به دلایلی نا معلوم و معلوم طرح انتقال پادگان زنجان جزو پروژه‌های بلا تکلیف در زنجان است .

پیش‌تر مسیح الله معصومی، شهر دار اسبق (محبوس) زنجان گفته بود که  وجود و فعالیت پادگان زنجان در داخل محدوده شهری دارای ایراد قانونی است.جابجایی پادگان بنا به دلایلی از جمله رعایت حقوق شهروندی ومسائل موجود در این حوزه یکی از بزرگترین دغدغه ها و مطالبات مهم شهروندان زنجان است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز