خبرگزاری کار ایران

فرماندار سامان خبرداد:

جلوگیری از فعالیت باشگاه‌های غیرمجاز رفتینگ در سامان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۱۳

فرماندار سامان گفت: از فعالیت باشگاه‌های ورزشی غیرمجاز رفتینگ در این شهرستان جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، کمال اکبریان در جلسه ساماندهی ورزش رفتینگ شهرستان سامان گفت: با این اقدام و بهره‌گیری از توان فعالان باشگاه‌های رفتینگ و خانه‌های مسافر شهرستان سامان نظارت‌ها بیشتر، ساماندهی این وضعیت تسریع و روند برخورد با افراد متخلف در این حوزه جدی‌تر می‌شود.

وی افزود: اتحادیه‌ها و گروه‌های کاری برای باشگاه‌های رفتینگ و خانه‌های مسافر این شهرستان تشکیل و فعال می‌شود.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: پیشگیری از حضور تور‌های گردشگری غیرمجاز از استان‌های دیگر به شهرستان سامان در دستور کار مسئولان قرار دارد.

اکبریان افزود: هم‌اکنون ۹۰ خانه مسافر در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان سامان فعالیت دارد که برابر ۹۰ درصد خانه‌های مسافر فعال در چهارمحال و بختیاری است.

شهرستان گردشگری سامان در فاصله ۱۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

رفتینگ یا قایق‌سواری در رودخانه‌ها و آب‌های خروشان، نوعی ورزش ماجراجویانه است که به صورت گروهی انجام می‌شود، قایق رفتینگ قایقی بادی در اندازه‌های مختلف است که چهار تا ۱۸ نفر سرنشین دارد و جریان رود و پارو زدن‌ها باعث هدایت قایق می‌شود.

چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های اصلی برای توسعه رشته قایقرانی به ویژه رفتینگ و اسلالوم است و همه ساله مسابقات قایقرانی رفتینگ به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز