خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت درمان گیلان:

پذیرش بیماران تروما در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۱۱

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان گفت: با توجه به اینکه بیمارستان رسول اکرم (ص) در مسیر ورودی شهر رشت واقع شده است و به منظور ارتقا خدمات درمانی بیماران تروما و حوادث در این بیمارستان پذیرش می شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا قنبرپور مقدم امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان پس از اجرایی شدن قانون الزام در سال ۱۳۶۹ با سه مرکز پلی کلینیک تخصصی رشت، درمانگاه لاهیجان و درمانگاه اسالم کار خود را آغاز کرد گفت: در حال حاضر مدیریت درمان گیلان در بخش درمان مستقیم با ۱۴ مرکز و در بخش درمان غیرمستقیم با دو هزار و ۱۸۷ مؤسسه درمانی طرف قرارداد به بیش از یک میلیون و دویست هزار بیمه شده در سطح استان گیلان خدمات درمانی مطلوب ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تنها بیمارستان تامین اجتماعی در استان گیلان است گفت: این بیمارستان از دو سال پیش موافقت اصولی ساخت مرکز آنژیوگرافی را دریافت کرده است ولی متاسفانه این موضوع عملیاتی نشد تا اینکه مراحل مقدماتی این پروژه را در سال جاری در دستور کار قرار دادیم.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه خدمات بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت برای بیمه شدگان این سازمان رایگان است اظهار کرد: خدمات این بیمارستان برای سایر بیمه شدگان با تعرفه دولتی محاسبه می شود.

قنبرپور با اشاره به راه اندازی اورژانس تروما و حوادث در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت افزود: باتوجه به اینکه این بیمارستان در مسیر ورودی شهر رشت واقع شده است و به منظور ارتقا خدمات درمانی از ابتدای آذر ماه سال گذشته بیماران تروما و حوادث در این بیمارستان پذیرش می شوند.

وی با اشاره به راه اندازی بخش فوق تخصصی ریه و هنچنین راه اندازی کلینیک تخصصی دیابت و فشارخون در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) گفت: با توجه به‌ اینکه بیماری دیابت و فشارخون بزرگترین گروه بیماری های در جامعه را تشکیل می دهند، لذا با هدف ارائه خدمات تخصصی به بیماران این کلینیک در بیمارستان مذکور راه اندازی شد.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، راه اندازی درمانگاه تخصصی زخم دیابتی تامین اجتماعی گیلان را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان و تصریح کرد: با توجه به اینکه درمان زخم دیابت در بخش‌ها و بیمارستان‌های خصوصی بسیار هزینه بر است لذا از هفته گذشته درمان زخم ناشی از دیابت را در این درمانگاه بصورت رایگان برای بیماران آغاز کردیم.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته بخش سی تی اسکن بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت خاطرنشان کرد: همچنین پنج تخت ان آی سی یو و پنج تخت پشتیبان برای بخش نوزادن در این بیمارستان اختصاص داده شده است.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به خدمات ارائه شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت گفت: تعداد بیماران کرونایی نیازمند بستری در حدی نیست که دانشگاه علوم پزشکی گیلان از عهده بستری آن‌ها برنیاید بنابراین این کار در ابتدا به عهده خود دانشگاه علوم پزشکی است و در مرحله بعد بخش خصوصی می‌تواند وارد شود.

قنبرپور با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ پزشک طرف قرارداد با تامین اجتماعی در استان هستند گفت: از این تعداد پزشک طرف قرار داد حدود ۱۰۰۰ نفر در طرح نسخه نویسی الکترونیک شرکت کردند و این بیانگر مشارکت ۹۰ درصدی پزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی با این طرح است.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان فعال سازی بخش فوق تخصصی گوارش بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و افزود: پرداخت‌های تامین اجتماعی تا پایان ۱۳۹۹ به شکل صد درصد انجام و در سه ماهه امسال پزشکانی که نسخه‌های الکترونیک داشتند حق‌الزحمه آنان هم به صورت صد در صد پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز