خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه اول سال انجام شد؛

تأمین و توزیع ۲۲۸ میلیون لیتر فرآورده‌ نفتی در استان اردبیل / مصرف بنزین موتور در اردبیل‌‌‌ به ۹۴ میلیون لیتر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۴۵۰

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از تأمین و توزیع ۲۲۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در طول سه ماهه اول سالجاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی در رابطه با تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل بیان کرد: در سه ماه نخست سال جاری  ۲۲۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان توزیع شده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل بیش از یک درصد افزایش مصرف مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه سه ماه نخست امسال در قیاس با مدت مشابه سال قبل مصرف بنزین موتور ۲۰ درصد افزایش، نفت سفید و‌ نفتگاز به ترتیب ۲۱ و ۹ درصد کاهش مصرف داشته، میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در مدت یاد شده را در بخش های حمل و نقل ۶۵ درصد، حرارتی۳ درصد، نیروگاه ۱۹ درصد، کشاورزی ۱۰ درصد، صنایع یک درصد و پروژه ها ۲ درصد اعلام کرد.

توزیع ۴۰۰۰ تن گاز مایع به صورت الکترونیکی در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در سه  ماه نخست امسال نزدیک به 4 هزار تن گاز مایع در نواحی شش گانه استان به صورت الکترونیکی توزیع شده است.

وی درباره مدیریت الکترونیکی گاز مایع با زیر ساخت بانکی و اجرای مطلوب این طرح در منطقه اذعان کرد: در سه ماه نخست سال جاری 3 هزار و ۷۷۵ تن گاز مایع در این استان تامین و توزیع شده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد کاهش داشته است.

مدنی تأکید کرد: افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه سدف به آدرس اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام کنند و سیلندر گاز مایع را با نرخ مصوب دولتی از طریق کارتخوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.

مصرف بنزین موتور در اردبیل‌‌‌ به ۹۴ میلیون لیتر رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: میزان مصرف بنزین موتور در سه ماه نخست سال جاری در منطقه اردبیل نزدیک به ۹۴ میلیون لیتر رسید.

مدنی بیان کرد: در سه ماه نخست امسال 93 میلیون و ۸۴۵ هزار لیتر بنزین موتور در سطح منطقه اردبیل عرضه شده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: از کل بنزین موتور توزیع شده مقدار 22 میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر مربوط به بنزین یورو ۴ و 71 میلیون و ۱۴۵ هزار لیتر بنزین بدون سرب بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز