خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور:

جمعیت جوانان هلال احمر قزوین در جایگاه شاخص کشوری قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۲۴۴

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قزوین در سطح کشور یکی از بهترین‌ها است و غنای فرهنگی بالا در این استان زمینه انجام فعالیت‌های مهمی را ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد گل فشان در دیدار با استاندار قزوین که پیش از ظهر امروز صورت گرفت، گفت: جمعیت هلال احمر در استان قزوین عملکرد خوبی داشته و در مدیریت بحران از پشتوانه قوی برخوردار است و همین امر موجب قرار گرفتن در جایگاه شاخص کشوری شده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: اقدامات جمعیت هلال احمر در مواقع بروز حوادث بسیار موثر است؛ در زمان شیوع کرونا نیز فعالیت آمران، ناظران و حامیان سلامت نتایج مثبتی را به همراه داشت.

وی ادامه داد: در اجرای واکسیناسیون کرونا نیز جمعیت هلال احمر با مجموعه بهداشت و درمان همکاری داشته و امیدواریم این حمایت‌ها و همکاری‌ها پس از این نیز ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول ابراز کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قزوین در سطح کشور یکی از بهترین‌ها است و غنای فرهنگی بالا در این استان زمینه انجام فعالیت‌های مهمی را ایجاد می‌کند.

گل فشان در پایان گفت: باتوجه به اینکه آسیب‌های مختلف اجتماعی در حوزه جوانان با یکدیگر در ارتباط است امیدواریم جمعیت جوانان استان با غنای فرهنگی موجود و حمایت‌های استاندار بیش از پیش رشد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز