خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح برخورد با ارازل واوباش در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۱۳۲

جانشین انتظامی استان همدان گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان در پارک ها و تفرجگاه های شهر همدان به صورت شبانه اجرا شد.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: ۴۰ تیم آماده از عوامل انتظامی از شامگاه سه شنبه تا پاسی از صبح در این طرح مشارکت داشتند که توفیق های خوبی نیز کسب شد.

وی اضافه کرد: افرادی که با جولان در پارک و تفرجگاه های سطح شهر اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان می کردند توسط عوامل انتظامی شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: همچنین اراذل و اوباش و افرادی که اقدام به حمل سلاح سرد نامتعارف می کردند نیز در این طرح با همکاری دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ زارعی بیان کرد: شناسایی و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در اماکن تفریحی و توریستی نیز در دستور کار پلیس قرار داشت که در طرح شبانه حدود سه کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه پارک های و تفرجگاه های شهر همدان از لوث معتادان نیز پاکسازی شد افزود: بیشتر دستگیر شدگان در این طرح بین ۱۸ تا ۲۸ سال سن داشتند و شمار زیادی از آنها دارای سابقه تخلف بودند.

جانشین انتظامی استان همدان بیان کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه عرض اندام و خودنمایی به اراذل و اوباش نداده و نمی گذارد عده ای معدود در نظم و امنیت شهر اخلال ایجاد کنند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: بنابراین اجرای مستمر طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در برنامه انتظامی همدان قرار دارد و در یک هفته گذشته پارک و تفرجگاه ها، اماکن عمومی و پر تردد از جمله حاشیه مسجد جامع، آخر آسفالت، پارک های مادر، لاله، ایرانیان، سبدبافان، تپه عباس آبادو گنجنامه پاکسازی شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز