خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین:

معاینه فنی تاکسی‌های شهر قزوین نیم بها شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۰۷۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از انجام معاینه فنی تاکسی‌ها با 50 درصد تخفیف در مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان با اشاره به تخفیف معاینه فنی تاکسی‌ها گفت: با توجه به اهمیت اجرای امور رفاهی و حمایتی برای تاکسیرانان محترم و زحمتکش، بر حسب پیشنهاد سازمان تاکسیرانی، تخفیف 50 درصدی معاینۀ فنی تاکسی‌ها پس از تصویب در ستاد معاینۀ فنی شهرستان در مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری قزوین  اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: این تخفیف شامل تمام خودروهای تاکسی اعم از خطی، گردشی، آژانس‌ها و خودروی ون است.

وی عنوان کرد: تاکسی‌هایی که از تاریخ تولید آن‌ها یک سال گذشته است باید برای دریافت گواهی معاینه فنی به مراکز مجاز معاینه فنی مراجعه کنند و تمامی تاکسی‌های با عمر پایین‌تر از 10 سال هر 6 ماه و تمام تاکسی‌های با عمر بالای 10 سال هر 3 ماه ملزم به دریافت گواهی معاینه فنی هستند.

این مسئول ادامه داد: نرخ معاینۀ فنی در سال جاری 47 هزار تومان است که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، تاکسی‌هایی که به مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری قزوین مراجعه کنند از یارانه برخوردار شده و فقط 23500 تومان می‌پردازند؛ ضمن این که تست چشمی برای خودروهای دوگانه سوز تک مخزن و دومخزن نیز در این مکان رایگان انجام می‌شود.

عرشیان تصریح کرد: مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری قزوین در کمربندی جمهوری جنب پارک ملا خلیلا قرار دارد و تاکسیرانان همه روزه از ساعت 7 صبح تا 13 می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز