خبرگزاری کار ایران

۲۵ درصد بیمه شدگان تربت جامی تحت حمایت تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۰۶۹

رئیس سازمان تامین اجتماعی تربت جام گفت: حدود ۲۰ هزار نفر بیمه شده در این شهرستان داریم که با حساب خانواده هایشان ۶۰ هزار و ۹۹۵ نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد ابراهیمیان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در شهرستان تربت جام ۴ هزار و ۱۱۲ نفر مستمری بگیر اصلی داریم‌ و  یکی از چالش های این سازمان بحث بیمه کارگران ساختمانی است که قرار شد ۷ درصد حق بیمه  توسط سازمان و ۲۰ درصد آن از محل منابع صدور پروانه تامین شود که این وصول انجام نشد و کسانی که کارگر ساختمانی نیستند و از خدمات این بیمه سوء استفاده می کنند بیمه هایشان قطع خواهد شد.

ابراهیمیان ادامه داد: بهره برداری از طرح ۳۰۷۰ از مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی در یکسال گذشته است. این طرح در واقع بخش مهمی از تأمین اجتماعی الکترونیک با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی فرآیندها است.

وی تاکید کرد: این سازمان در خصوص طرح ۳۰۷۰ برنامه ها و اقدامات مهمی را اجرایی کرده است. خدمات دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی با راه اندازی و بهره برداری از ۳۰ خدمت غیرحضوری و با هدف گذاری کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه به واحدهای اجرائی سازمان گسترش یافته و توسعه کمی و کیفی آن ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان تامین اجتماعی تربت جام گفت: طرح نسخه الکترونیکی دفترچه تامین اجتماعی و طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان از دیگر اقدامات مهم این سازمان است.

این نشست روز گذشته با اصحاب رسانه در محل تامین اجتماعی شهرستان و به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز