خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان:

تعداد سفرها با ناوگان مسافربری قزوین رشد 29 درصدی داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۰۴۹

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان قزوین گفت: طی سه ماه نخست سال جاری میزان جابه جایی مسافر با ناوگان مسافربری جاده‌ای قزوین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد هفت درصدی و همچنین تعداد سفرها نیز رشد 29 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین وبه نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، رضا پردل گفت: طی سه ماه نخست سال جاری ۴۸۲ هزار و ۶۸۰ مسافر با ناوگان مسافربری جاده‌ای استان قزوین جابه جا شدند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: جابجایی این تعداد مسافر با ۵۵ هزار و ۵۱۶ سفر محقق شده که در این زمینه نیز شاهد رشد ۲۹ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ هستیم.

این مسئول ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته ۴۴۹هزار و ۵۶۰ مسافر در قالب ۴۲هزار و ۹۸۹ سفر از استان قزوین به استان‌های دیگر کشور جابجا شده‌ بودند.

وی در ادامه با اشاره به استعلام الکترونیکی وضعیت سلامت مسافران از نظر ابتلا به کرونا گفت: با راه‌اندازی این سامانه تمام شرکت‌های مسافربری از آذرماه سال گذشته ملزم شده‌اند پیش از فروش بلیت وضعیت سلامت متقاضیان سفر با ناوگان مسافربری را استعلام و از فروش بلیت به افراد مبتلا به ویروس خودداری کنند.

پردل گفت: از زمان راه‌اندازی سامانه استعلام الکترونیکی سلامت در آذرماه سال ۹۹ تاکنون از فروش بلیت به ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان جلوگیری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز