خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

عبور و مرور وسایل نقلیه در قزوین تحت رصد 147 دوربین ترافیکی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۰۲۱

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: 147دستگاه انواع دوربین از طریق مرکز کنترل ترافیک شهرداری، ترافیک شهر قزوین را رصد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، شیما زرآبادی‌پور گفت: 147 دستگاه انواع دوربین شامل 105 دستگاه دوربین نظارت تصویری، 28 دستگاه دوربین کنترل سرعت، 6 دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز، دو دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور از خطوط ویژه و 6 دستگاه دوربین پلاک‌خوان از طریق مرکز کنترل ترافیک شهرداری، ترافیک این شهر را رصد می‌کند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: بلوارهای شهید سلیمانی، شهید مطهری، شهید لشگری، شهید باهنر، شهید بهشتی، آیت‌الله خامنه‌ای، جمهوری اسلامی، امام علی(ع) و آیت‌الله ابوترابی دارای دوربین کنترل سرعت هستند و تقاطع غیرهمسطح قدس و امام رضا(ع) نیز تحت پوشش این دسته از دوربین‌ها قرار دارند.

وی ابراز کرد: زیرگذر پل‌های سیدحسن نصرالله، نخبگان، خلیج فارس و شهید مطهری، بلوار مدافعان حرم(جاده سلامت) و کمربندی نسیم شمال از دیگر نقاط دارای دوربین‌های کنترل سرعت هستند؛ نصب این دوربین‌ها تا حد زیادی توانسته است از سرعت وسایل نقلیه و وقوع تصادفات بکاهد.

این مسئول تصریح کرد: هم‌اکنون بخش عمده معابرِ مشمول، تحت پوشش تجهیزات هوشمند نظارتی هستند و مناطق پونک، کوثر، مینودر و برخی نقاط دیگر شهر در دستور کار طرح توسعه تجهیزات هوشمند نظارتی قرار دارد.

زرآبادی‌پور با اشاره به اجرای بستر فیبر نوری برای انجام امور این مرکز ادامه داد: مرکز کنترل ترافیک شهر قزوین 63 کیلومتر بستر مخابراتی فیبر نوری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز