خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی البرز:

وزیر بهداشت در مورد تخصیص ارز 4200 تومانی به شرکت‌های داروسازی شفاف سازی کند/ شرکت های داروسازی البرز در مرز ورشکستگی قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۷۳۳

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه عدم تخصیص ارز به شرکت های داروسازی سبب ایجاد مشکل در روند تولید دارو شده است، گفت: وزیر بهداشت در مورد تخصیص ارز 4200 تومانی به شرکت‌های داروسازی شفاف سازی کند.

به گزارش ایلنا از البرز، پرهام رضایی در دیدار با تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان دارویی استان البرز اظهار داشت: بخش زیادی از شرکت‌های فعال دارویی کشور در استان البرز فعالیت می کنند و این مجموعه ها سهم مهمی در تامین داروی مورد نیاز کشور دارند.

وی افزود: متاسفانه این بخش حساس و مهم کشور در شرایط تحریمی مورد بی توجهی قرار گرفته است و تبعات آن در ماه های آینده مشخص می شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه قطعا ادامه این روند به تعطیلی و کمبود اقلام دارویی در ماه‌های آینده می انجامد، تصریح کرد: ارز 4200 تومانی و تبعیض در تخصیص آن به شرکت‌هایی دارویی به معضلی برای این صنعت مهم و حیاتی کشور تبدیل شده است.

رضایی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت باید در تخصیص ارز 4200 تومانی به شرکت‌های داروسازی تجدید نظر کند، گفت: تعدادی از داروسازان نسبت به این تبعیض گلایه مند و خواستار شفاف سازی در این زمینه هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز