خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

۲۰۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶۹۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت :از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۰۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از این ویروس پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رضا گروسی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۰۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از این ویروس پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: این میزان تسهیلات برای ۲۰ هزار و ۶۷ فقره پرونده و ۲۷ هزار و ۸۹۴ نفر اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به بانک‌هایی که بیشترین پرداختی را در استان داشته‌اند، عنوان کرد: بانک ملی ایران به سه هزار و ۳۸۷ پرونده، بانک سپه به سه هزار و ۲۶۶ پرونده، بانک ملت به ۲ هزار و ۸۸۶ پرونده، بانک تجارت به ۲ هزار و ۸۷۴ پرونده و بانک صادرات به هزار و ۹۸۵ پرونده تسهیلات پرداخت و بیشترین میزان پرداخت‌ها را تا به امروز به نام خود ثبت کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: کمترین میزان پرداخت تسهیلات کرونا نیز به بانک‌های خصوصی استان شامل موسسه اعتباری غیربانکی کوثر با ۵۱ پرونده، بانک پاسارگاد با ۱۰۲ پرونده، بانک پارسیان با ۱۴۳ پرونده، موسسه اعتباری غیربانکی ملل با ۱۶۱ پرونده، بانک اقتصاد نوین با ۲۱۲ پرونده، بانک آینده با ۲۳۳ پرونده و بانک انصار با ۲۸۰ پرونده اختصاص دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها انتظار داریم بانک‌های عامل دولتی و خصوصی همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند و در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا تسریع کنند.

گروسی با اشاره به از سرگیری فرآیند نام نویسی و پرداخت تسهیلات کرونا گفت: ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا انجام می‌شود و باید متقاضیان با مراجعه به این سایت نسبت به تکمیل اطلاعات بنگاه‌ها و کسب و کارهای آسیب دیده اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز