خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بندرعباس در مجلس :

مسئولان و سازمان‌ها یاریگر اورژانس 115 باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶۰۷

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: اورژانس ۱۱۵ اولین سازمانی است که در شرایط اضطرار یاریگر بیماران و مرهم دردمندان است، مسئولان، سازمان ها و نهادهای ذی ربط، در راستای عمل به رسالت اجتماعی شان باید در کنار اورژانس ۱۱۵ و یاری گر آن باشند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، منصور آرامی ضمن بازدید و بررسی چالش های حوزه اورژانس ۱۱۵، طی دیداری با رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان، به بررسی کمبودها، منابع مورد نیاز توسعه و افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی پرداخت.

آرامی ضمن تقدیر از پرسنل خدوم اورژانس ۱۱۵ استان، تلاش و مجاهدت شبانه روزی این جهادگران حوزه بهداشت و درمان، بخصوص در شرایط بحرانی همه گیری ویروس کرونا را پاس داشت و عنوان کرد: اورژانس ۱۱۵ اولین سازمانی است که در شرایط اضطرار یاریگر بیماران و مرهم دردمندان است. قطعا مسئولان، سازمان ها و نهادهای مسئو ، در راستای عمل به رسالت اجتماعی شان باید در کنار اورژانس ۱۱۵ و یاری گر آن باشند.

نماینده مردم بندرعباس با بیان اینکه رای زنی با سازمان های ذی ربط جهت تامین آمبولانس و نوسازی ناوگانی آمبولانسی، تامین یک دستگاه آمبولانس دریایی با قابلیت تردد در آب های آزاد برای شرایط بحرانی، در دستور کار قرار دارد گفت: تا زمان رفع چالش های این سازمان، در کنار اورژانس ۱۱۵ خواهد بود.

حسین قاسمی  رئیس حوادث و فوریت‌های پیش بیمارستانی در اورژانس استان، گفت: امیدواریم که این مشکل مرتفع شود و مسئولان در این برهه از زمان که بخاطر پاندمی ویروس کرونا سلامت مردم در مخاطره جدیست برای ارتقای سلامت همگانی که از حقوق اولیه مردم است با نظام بهداشت و درمان همراه و یاری رسان آنها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز