خبرگزاری کار ایران

پیگیری استانداری گیلان برای تخصیص اعتبار پروژه‌های تامین آب شرب و اضطراری گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۴۷۴

نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع تخصیص اعتبار پروژه‌های تامین آب شرب و اضطراری استان را پیگیری کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار با محمدباقر نوبخت اظهار داشت: با توجه به تنش آبی در سال‌جاری، مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به‌منظور تکمیل طرح های تامین آب اضطراری استان از فهرست پروژه های تامین و توزیع آب شرب و اضطراری کشور مصوب شده است.

وی ادامه داد: در استان به لحاظ تحت پوشش قرار داشتن ۵۲ شهر با شرایط جمعیت شناور و رو به افزایش و نیز یک‌هزار و ۷۱۸ روستا که به طور عمده از چشمه و منابع آبی غیرپایدار برخوردارند؛ مشکلاتی وجود دارد.
 
استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تجهیز و ایجاد ناوگان آبرسانی سیار با تمهیدات لازم برای آب رسانی به مناطق یادشده، از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تخصیص اعتبار پیش بینی شده استان شد.
 
طبق مصوبه هیأت وزیران؛ به منظور مدیریت خشکسالی و تأمین و توزیع آب شرب و نیز پروژه های تکمیل طرح های تأمین آب اضطراری در کشور، تکمیل مخازن ذخیره و اجرای خطوط مربوطه، اجرای خطوط انتقال و آبرسانی آب، اجرای خطوط انتقال آب بین مخازن و نیز اجرای خطوط جمع آوری آب از چاه‌ها ، مبالغی برای مناطق و شهرهای مختلف استان گیلان مصوب شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز