خبرگزاری کار ایران

کتابخانه عمومی شهر جدید بینالود افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۴۲۱

آیین افتتاح کتابخانه شهر جدید بینالود با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین افتتاح کتابخانه شهر جدید بینالود با حضور حبیب الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی؛ حمید یزدانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود ؛ حمید مراد خواه، بخشدار احمدآباد و جمعی از مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: تلاش ما در مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزاری و اجرای ۱۴۰۰۰ برنامه فرهنگی و عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۰ است.

هدف ما ایجاد یک جامعه سالم، آگاه و دارای فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر جدید بینالود، افزود: با توجه به جمعیت، فاصله زمانی و بعد مسافت شهر جدید بینالود  با شهرهای همجوار نیاز به ایجاد و احداث کتابخانه در این شهر احساس می شد.

خوشبختانه این مهم با همراهی و همکاری شرکت عمران شهر جدید بینالود برای دسترسی ساکنان به ویژه قشر کودک و نوجوان در راستای پر کردن ایام فراغت آنان به بهترین شکل ممکن و ارائه خدمات کتابداری اعم از امانت منابع، خدمات اینترنتی، برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی محقق شد. 

گفتنی است، شهر جدید بینالود از توابع شهرستان مشهد  است که اولین کتابخانه عمومی آن با مساحت ۲۰۱۱ مترمربع و زیربنای ۲۲۵ مترمربع توسط شرکت عمران شهر جدید بینالود به نهاد کتابخانه های عمومی کشور واگذار و تجهیز این کتابخانه توسط اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز