خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان:

نظارت بر فعالیت ماینرها در شهرک‌های صنعتی قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۳۹۸

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: لازم است فعالیت ماینرها در شهرک‌های صنعتی در راستای نظارت کامل بر روند فعالیت‌ها به صورت حفاظت شده باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده با اشاره به امکانات ماینرها گفت: با استفاده از ماینرهایی که در استان وجود دارد امکان استخراج 24 میلیون بیت کوین وجود دارد و تاکنون 18 میلیون مورد استخراج شده و به دلیل پیچیده‌تر شدن حجم پردازش‌ها میزان مصرف برق توسط آن‌ها نیز افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین ادامه داد: باتوجه به ارزان بودن برق در کشور استفاده از ماینرها و استخراج بیت کوین مورد توجه قرار گرفته است؛ ضمن اینکه فعالیت ماینرها به بیت کوین محدود نیست و بوسیله آن‌ها امکان استخراج سه هزار نوع رمز ارز وجود دارد. 

وی ابراز کرد: فعالیت ماینرها و مصرف بالای برق توسط آن‌ها به معنای تضییع حقوق عامه است و هر دستگاه آن به میزان یک واحد مسکونی برق مصرف می‌کند؛ لازم است با افرادی که بصورت غیرقانونی از ماینرها استفاده می‌کنند برخورد جدی صورت گیرد؛ ضمن اینکه دارندگان ماینرهای قانونی نیز باید هزینه‌های آن را به دولت پرداخت کنند.

این مسئول تاکید کرد: لازم است فعالیت ماینرها در شهرک‌های صنعتی در راستای نظارت کامل بر روند فعالیت‌ها بصورت حفاظت شده باشد.

بخشنده در پایان با اشاره به فعالیت واحدهای تولید فولاد گفت: با توجه به محدودیت منابع لازم است فعالیت شرکت‌های فولاد نیز محدود بوده و کنترل برای آن‌ها وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز