خبرگزاری کار ایران

هشدار مدیر شبکه بهداشت و سلامت شهرستان بویراحمد:

ویروس دلتا کرونا به بویراحمد هم رسید/ ممنوعیت ورود پلاک‌های غیر بومی به استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۳۵۳

مدیر شبکه بهداشت و سلامت شهرستان بویراحمد با ابراز نگرانی از ورود مسافران غیربومی به این شهرستان و بویژه شهر یاسوج از رسیدن ویروس دلتا کرونا به پشت دروازه های بویراحمد خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمد یزدان پناه با اشاره به اینکه در ستاد کرونای شهرستان مصوب شد تا آبشار یاسوج پلمب شود، گفت: مصوباتی که در شبکه بهداشت تعیین می شود به طور حتم با سلامت مردم سروکار دارد.

وی افزود: با کنترل ورودی و خروجی مرکز استان می توان از ورود پلاک های غیر بومی و سفرهای غیر ضرور برای حفظ سلامتی مردم شهرستان جلوگیری کرد که این مهم نیز در ستاد مصوب شده است.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد، شیوع دلتا کرونا را بسیار فراگیرتر ارزیابی کرد و تاکید کرد: میزان مرگ و میر و تلفات ناشی از این ویروس بیشتر است و بنابراین مردم باید احساس خطر بیشتری در این رابطه کنند.

این مسئول سلامت شهرستان بویراحمد تاکید کرد مردم درکنار واکسیناسیون باید به طور مستمر پروتکل های بهداشتی را برای مبارزه با این ویروس خطر‌ناک رعایت کنند.

یزدان پناه افزود: چهار هزار دوز واکسن جدید وارد شهرستان شده و در حال تزریق به گروه های تعیین شده در شهرستان هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز