خبرگزاری کار ایران

در دیدار با معاون اجتماعی سپاه استان مطرح شد:

اجرای طرح یاریگران زندگی با همکاری بسیج در سطح استان قزوین گسترش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۴۹

مشاور استاندار ودبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در دیدار با معاون اجتماعی سپاه صاحب الامر (عج) استان که در محل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت بر توانمندی و ظرفیت های قابل توجه سپاه صاحب الامر (عج) استان تاکید و خواستار همکاری بسیج در اجرای طرح یاریگران زندگی درسطح استان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ نجاتی آتانی معاون اجتماعی سپاه استان با اشاره به ظرفیت های متعدد سپاه در سطح استان، با تشریح آمار شیوع اعتیاد در گروه های مختلف از جمله جمعیت های عمومی، دانش آموزی، دانشجویی، کارگری و شرایط و ویژگی های استان، خواستار همکاری و ورود جدی سپاه با استفاده از ظرفیت مهم پایگاه های بسیج در سطح استان شد.

دبیر شورای هماهنگی در ادامه با تشریح اجرای طرح یاریگران زندگی در سطح مدارس و محلات آلوده استان بر لزوم اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء سطح آگاهی خصوصا جوانان تاکید کرد.

وی از همکاری و مساعدت سپاه استان در راه اندازی مرکز ماده 16 استان تشکر کرد و توضیحاتی از روند اقدامات صورت گرفته شورا در این زمینه ارائه کرد.

رحمانی در پایان بر آمادگی شورا جهت همکاری همه جانبه با سپاه استان تاکید کرد.

سرهنگ نجاتی آتانی معاون اجتماعی سپاه استان نیز گزارشی از اهم اقدامات و برنامه های پیشگیری از اعتیاد سپاه در 29 محله آلوده توسط بسیج کارگری، دانشجویی و دانش آموزی در سطح استان ارائه و آمادگی سپاه جهت ارتقاء سطح همکاری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد را اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز