خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگ استان خبرداد:

برگزاری ۱۹ دوره آموزشی گردشگری در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۲۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: 19 کارگاه و دوره آموزشی حضوری و مجازی باهدف توانمندسازی تأسیسات گردشگری در سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش ایلنا، احمد تجری درجمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه سال جاری تعداد ۱۹ کارگاه و دوره آموزشی با عناوینی ازجمله دوره راهنمایان محلی، دوره مدیر فنی بند (ب)، آشنایی با بافت تاریخی گرگان به زبان انگلیسی، گردشگری روستایی، دوره‌های مقدماتی و پیشرفته فروش بلیت هواپیما، به‌صورت آنلاین و حضوری در استان برای علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها توسط مؤسسات آموزش گردشگری آوای طبیعت گلستان و دانش‌پژوهان میراث نگارستان باهدف توانمندسازی تأسیسات گردشگری برگزارشده است و تعداد ۳۵۴ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی تصریح کرد:برنامه‌ریزی برای برگزاری 40 دوره‌ کوتاه‌مدت و کارگاه آموزشی برای تأسیسات گردشگری استان توسط مؤسسات آموزشی گردشگری برای سه‌ماهه دوم سال جاری انجام می شود

تجری اضافه کرد:این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با عناوینی ازجمله اکوتوریسم کودکان، ظرفیت گردشگری دریایی در ایران با تمرکز با استان گلستان، گردشگری سلامت با رویکرد گیاهان دارویی، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، آشنایی با نژادهای اسب و تورهای سوارکاری، کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی و... برای فصل تابستان، به‌صورت حضوری و مجازی و تفکیک‌شده برای تأسیسات گردشگری برنامه‌ریزی و به روسای جوامع گردشگری ابلاغ‌شده است.

وی گفت: بهره‌مندی از اساتید باتجربه و خبره و همچنین پیش‌بینی دوره‌های موردنیاز برای آموزش مدیران و کارکنان مرتبط با حوزه گردشگری راهی است برای رشد ارائه خدمات در تأسیسات گردشگری که امروزه از ضروریات صنعت گردشگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز