خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر بندرعباس:

نیمی از شاغلان شهرداری ، کارگران تنظیف و فضای سبز هستند/ ماهانه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان حق جلسات اعضای شورا شده‌است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۱۹۴

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: تعداد نیروهای شهرداری بندرعباس حدود پنج هزار و پونصد نفر است که ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آن را نیروهای خدماتی تنظیف و فضای سبز تشکیل می دهد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسلام باوقار در نشست خبری خلاصه ای از اقدامات مهمی که شهرداری با نظارت شورای شهر انجام داده است را بیان کرد که شامل احداث ۵۰ زمین ورزشی، راه اندازی ۱۴ کیلومتر پیست دوچرخه سواری، ساخت سه سالن سرپوشیده، افتتاح ۹۰ ‌بوستان محله ای، افتتاح سه پلاتو ۳۴ فرهنگسرا، ۱۱ ساختمان اداری شهرداری، است و مسیر کوهستانی و بدون رفت و آمد پنجعلی به مکانی گردشگری در شهر بندرعباس تبدیل شد.

وی افزود: در این هشت سال بیشترین حضور را در محلات داشته ام که عملکرد خوبی ارائه شد. وی به عملکرد شهرداری بندرعباس در زمینه عمرانی نمره ۱۸ و به سایر حوزه ها نمره ۱۵ را از ۲۰ داد.

رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: هیچوقت با گروه و جناح سیاسی نبوده ام، در این هشت سال آدم کسی نبودم و همیشه سعی کرده ام مستقل باشم اما به نظرات بزرگان استان و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس احترام گذاشتم و از خود رضایت دارم.

وی در خصوص میزان بودجه شورای شهر مطرح کرد: در سال ۹۶ مبلغ ششصد و هشتاد میلیون تومان؛ سال ۹۷ مبلغ هفتصد و شصت میلیون تومان؛ سال ۹۸ مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان؛ سال ۹۹ مبلغ یک میلیارد و صد و سی تومان بودجه شورای شهر بوده است. در سال ۹۹؛ ماهانه حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان حق جلسات اعضای شورا شده است.

باوقار ادامه داد: تقریبا ماهیانه حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان حق جلسه دریافت کردیم، سال ۹۸، ۴۶ میلیون تومان هزینه پذیرایی و متفرقات بوده که سال ۹۹، به ۱۲ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. همچنین مبلغ ۱۵ میلیون تومان هزینه تلفن همراه اعضای شورا بوده است. سال ۹۸، به اعضای شورا مبلغ ۱۴ میلیون تومان حق ماموریت پرداخت شده، این رقم در سال ۹۹ به یک میلیون ۶۰۰ هزار تومان کاهش یافت. بودجه شورای شهر برای ۱۴۰۰، دو میلیارد تومان است که حدود یک میلیارد تومان حق جلسات می‌شود و مابقی آن در بخش‌های مختلف رشد چشمگیری داشته است.

وی عنوان کرد: خیلی‌ها فکر می‌کنند با هزینه میلیاردی رای می‌آورند اما اینگونه نیست، من ۲۵۰ میلیون تومان برای انتخابات هزینه کردم.

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: اداره کل محیط‌زیست هرمزگان آلاینده بودن هریک از صنایع را مشخص می‌کند. در سال ۹۸ مبلغ ۸۰ میلیارد تومان بابت آلایندگی صنایع به حساب شهرداری واریز شد و این مبلغ در سال ۹۹ به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد نیروهای شهرداری بندرعباس حدود پنج هزار و پونصد نفر است که ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آن را نیروهای خدماتی تنظیف و فضای سبز و ۳ هزار نفر را کارمندان اداری شهرداری مرکزی، مناطق و سازمان‌ها تشکیل می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز