خبرگزاری کار ایران

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر اعلام کرد؛

صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی مهم ترین رویکرد بندر شهید باهنر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۱۷۹

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از نوسازی 4 باب انبار مطابق با استانداردها و متدها بروز با کاهش حداکثری مصرف انرژی در بندر شهید باهنر خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره  نقش بسزا و کار آمد انبارها در زنجیره تامین و انبار کالاها اظهار کرد: لزوم توجه به ایمنی و سلامت کالا در مدت انبارش و نیز تجهیز و استاندارد سازی همواره مورد توجه بوده است.

وی گفت: از این رو نوسازی 4 باب انبار در بندرشهید باهنر با مساحت 16 هزار مترمربع در دستور کارقرار گرفت.

محمدحسینی تختی تصریح کرد:  نوسازی انبارهای مذکور بر اساس نقشه راهی به انجام رسید که علاوه بر ارتقاء ظرفیت انبارش انوع کالا  اعم از فله و جنرال کارگو به میزان ۶۰ هزار تن بتوان با  بهره گیری از متدهای روز، صرفه جویی قابل توجهی از حیث حامل های انرژی  در آن صورت گیرد .

این مقام مسئول به لزوم تطبیق انبارها با تکنولوژی روز اشاره داشت و افزود: طراحی ویژه این انبارها به گونه ای است که در شرایط آب و هوایی و جغرافیایی حاکم بر شهر بندرعباس در طول سال، امکان نگهداری انواع کالها با هرنوع شرایط دمایی در آن مهیا است.

وی ادامه داد: این انبارها مجهز به سیستم های اعلام و اطفاء حریق شامل، شیلنگ های آب تحت فشار، خاموش کننده های متناسب با نوع کالاها است که ملزومات مورد اشاره در اماکن مختلف و در دسترس و همچنین سیستم روشنایی با مصرف حداقل انرژی نیز در آن جانمایی شده است.

بندر شهید باهنر دارای۶  باب انبار فعال مسقف بوده که در مجموع قابلیت نگهداری ۹۰ هزارتن کالا در آن فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز