خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دامغان مطرح کرد:

در انتخاب رئیس شورای شهر دخالتی نخواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۱۱۷

نماینده مردم دامغان گفت: همان‌طور که در انتخابات شوراها هیچ دخالتی نکردم در انتخاب رئیس شورا نیز دخالتی نخواهم کرد و هر فردی به عنوان رئیس شورا از سوی منتخبین مردم انتخاب شود با او کار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی اکبر علیزاده در دیدار منتخبین مردم در شورای شهر با وی ضمن بیان لزوم اتحاد و همدلی در بین کلیه مسئولان شهر، بر عزم جدی شورای جدید در جهت رفع مشکلات مردم و ایجاد عدالت اجتماعی و برخورداری یکسان مردم از منابع شهری تاکید کرد.

 نماینده مردم دامغان با تبریک موفقیت منتخبین جدید شورای شهر در جلب اعتماد مردم اظهار کرد: فرصت چهارساله به‌سرعت می‌گذرد و باید توجه داشته باشیم اگر توفیق خدمت به مردم داشتیم باقیات‌الصالحات برای ما خواهد بود.

وی افزود: با توجه به قوانین کشور هر مسئولی در حیطه‌ای و سطحی فعالیت دارد و مهم آن است که میان خدمتگذاران مردم همبستگی باشد و تلاش ما این باشد که مشکلات مردم را رفع کنیم.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: دامغان به هر دلیل عقب‌افتادگی‌های زیادی دارد و اعتقاد دارم که شورای شهر می‌تواند در حوزه هایی همچون گردشگری، بهداشت و درمان، ورزش و ازدواج جوانان یاور بسیار خوبی جهت حل مشکلات باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز