خبرگزاری کار ایران

باند سارقان در حرکت از غرب کشور درمشهد متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۰۸۵

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق در حرکت غرب کشور که با نقشه دستبرد به خانه های مسکونی وارد شهر مشهد شده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، سرهنگ جواد شفیع زاده گفت: در ادامه پیگیری پرونده های سرقت خانه های مسکونی در محدوده مناطق قاسم آباد و بولوار دانشجو با شگردی خاص کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی  وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی های علمی پرونده ، رد پایی از یک خودروی ام وی ام سفید رنگ با پلاک مخدوش  که در مشهد مورد استفاده متهمان بوده را در یکی از استان های غربی کشور پیدا کردند.

سرهنگ شفیع زاده افزود: کارآگاهان با اقدام های گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از سامانه های کنترلی انتظامی دریافتند سارقان با خودروی مورد نظر در چهاردهم تیرماه ۱۴۰۰ خوزستان را به سمت مشهد دوباره ترک کرده اند.

وی گفت:کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی و اداره جنایی پلیس آگاهی با همکاری عوامل پلیس راه توانستند خودروی مورد نظر راسایه به سایه رصد و درعملیاتی غافلگیرانه خودروی مذکور را در ورودی شهر مشهد شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهمان بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار از صحنه داشتند که پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی و سپس هدف قرار دادن لاستیک عقب خودرو، ۲ سارق را دستگیر و از بازرسی داخل خودرو تعدادی دیلم ، مقداری زیورآلات و حدود ۲۵ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

سرهنگ شفیع زاده گفت: کارآگاهان در بررسی های اولیه دریافتند متهمان تحت تعقیب قضایی بوده اند و این ۲ متهم در نهایت با مشاهده ادله و مستندات  پرونده به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت های خود در مناطق مختلف شهر مشهد اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: با اعترافات متهمان ،‌تاکنون ۷ مالباخته شناسایی واقدامات برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز