خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان مطرح کرد:

بهره مندی بیش از ۱۸ هزار نفر از خدمات ناظران و آمران سلامت هلال احمر کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۰۲۸

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: در اجرای طرح ناظران سلامت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی به ۱۸ هزار ۱۰۰ نفر از مردم این شهرستان خدمات آموزش، بهداشتی و سلامت ارائه شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، سیدمنصور میرابوطالبی افزود: طرح ناظران سلامت پس از شیوع ویروس کرونا با همکاری سازمان جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی، سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی کاشان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط کار برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به اجرا گذاشته است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح در پوشش گروه‌های حمایتی، مراقبتی و مشارکتی ۵ هزار و ۷۵ صنف در شهرستان کاشان به لحاظ رعایت موارد بهداشتی پایش شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۰۰ نفر از جوانان داوطلب این جمعیت با اجرای طرح آمران سلامت در قالب ۱۱ گروه سیار و ۳۰ گروه ثابت افزون بر غربالگری و توزیع بروشور، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به ۱۳ هزار نفر از شهروندان آموزش دادند.

 به گفته معاون مدیرعامل استان اصفهان، داوطلبان جمعیت هلال احمر در این طرح مردم را به بهره‌گیری از وسایل بهداشتی مانند ماسک و دست‌کش و رعایت فاصله اجتماعی در مکان‌های پر رفت و آمد تشویق می‌کنند.

میرابوطالبی با توجه به شیوع ویروس کرونا و خصوصا انتقال سریع گونه‌های جدید این ویروس از جمله دلتا ویروس، تاکید کرد: اجرای طرح‌های ناظران و آمران سلامت تاکنون نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم و کنترل بیماری کووید ۱۹ در این منطقه داشته است.

وی ضمن اشاره به اینکه داوطلبان جمیت هلال احمر با همکاری سایر سازمان ها برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در چهار نقطه از مبادی ورودی کاشان استقرار یافته اند اظهار داشت: حدود ۱۱ هزار نفر از هموطنان نیز در سال های ۹۸ و ۹۹ در ورودی های شهرکاشان مورد غربالگری قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز