خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کمبود برق کارخانه‌های سیمان را تعطیل کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۰۲۴

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی کارخانه‌های سیمان بدلیل کمبود برق خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، کیامرث حاجی زاده در حاشیه بازدید از منازل زلزله زده سی سخت شهرستان دنا با بیان اینکه براساس مصوبه ملی تمام کارخانجات سیمان کشور تعطیل شده است، اظهارداشت: باتوجه به اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی زلزله زدگان سی سختی نیاز به سیمان می باشد هم اکنون کارخانه سیمان مارگون فعال است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه سیمان موردنیاز منازل مسکونی زلزله زده شهرستان دنا از کارخانه سیمان مارگون تامین می شود، خاطرنشان کرد: قیمت فروش سیمان به مردم بطورحتم قیمت کارخانه ای است.

حاجی زاده گفت: اگرچه قیمت برخی از مصالح قیمت افزایشی است اما در بحث قیمت سیمان اجازه نمی دهیم مردم شهرستان دنا که در زلزله دچار خسارت شوند با مشکل تهیه سیمان مواجه شوند.

وی گفت: متاسفانه برخی از شهروندان در شهرستان دنا برای ساخت واحدهای مسکونی زلزله زده همکاری های لازم را با دستگاه های مرتبط نمی کنند که باید این همکاری ها دوچندان شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا آخرین روز از مسوولیت خود بصورت شبانه روزی تلاش می کنیم شهر سی سخت را بسازیم، یادآورشد: نظارت های فنی با نظارت مهندسان ناظر و شورای نظارت بایستی بخوبی انجام شود.

حاجی زاده گفت: همه دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسانی در این استان باید با تمام توان برای ساختن سی سختی زیبا پای کار باشند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احداث سقف و دیوار چینی 1200 واحد مسکونی زلزله زده در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در این استان خبرداد.

حاجی زاده افزود: از مجموع 1700 واحد مسکونی زلزله زده که بایستی احداث شود 1200 واحد دارای سقف و دیوارچینی شده‌اند، اظهارداشت: بقیه این منازل در حال فوندانسیون بندی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز