خبرگزاری کار ایران

در شهر جدید هشتگرد؛

تخفیف ۱۵درصدی خرید عرصه برای کسانی که واحد مسکن مهر خود را تحویل و فروش اقساطی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۹۲

عضو هیئت مدیره عمران شهر جدید هشتگرد گفت: از ۳۰ هزار واحد تکمیل شده مسکن مهر، متقاضیان ۷ هزار واحد، مراجعه نکرده اند لذا چنانچه واحد خود را تحویل و فروش اقساطی کنند مشمول ۱۵ درصد تخفیف عرصه خواهند شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدعلی حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در شهرجدید هشتگرد حدود ۵۰ هزار مسکن مهر ساخته شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۳۵ هزار واحد، متقاضی موثر داشته است و بیش از ۳۰ هزار واحد تکمیل شده است. تعداد ۷ هزار واحد علیرغم اینکه آماده تحویل است اما متقاضیان آنها مراجعه نکرده اند لذا چنانچه واحد خود را تحویل و فروش اقساطی کنند مشمول ۱۵ درصد تخفیف عرصه خواهند شد. 

وی افزود: تخفیف ۱۵ درصد علاوه بر تخفیفاتی است که در زمان حاضر برای خرید عرصه واحدهای مسکن مهر در نظر گرفته شده و همچنین بدهی متقاضیان مسکن مهر تقسیط و شرکت عمران آنرا به صورت قسطی محاسبه خواهد کرد.

وی افزود: به تمامی متقاضیان مسکن مهر تا پایان هفته دولت فرصت داده شده تا واحد خود را تحویل بگیرند و در صورت عدم مراجعه برای تعیین تکلیف واحد خود به سازمان امور مالیاتی معرفی و نسبت به اخذ مالیات اقدام خواهد شد.

عضو هیئت مدیره عمران شهرجدید هشتگرد با بیان اینکه بخشی از مسکن مهر این شهر در دست دلالان  افزود: این افراد به واسطه اینکه نیازی به استفاده از مسکن ندارند و تنها به دنبال ارزش افزوده ملک هستند به تبع آن هیچ‌گونه سهمی در فروش اقساطی ندارند و پروسه تحویل واحد را انجام نمی‌دهند.

وی تأکید کرد: بر اساس مصوبه شورای مسکن واحدهای آماده تحویل مشمول هزینه‌های نگهداری است و باید هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد تصریح کرد: در ادامه واحدهای مسکن مهر را از اختیار دلالان خارج و واحدهای آماده تحویل دلالان را به متقاضیان واقعی تحویل خواهیم داد.

حاجی زاده در پایان درباره عدم امکان بارگذاری مدارک در سامانه اقدام ملی اظهار داشت: سامانه از سرور مرکزی دچار مشکل بوده که به زودی مرتفع خواهد شد و پس از آن مردم می توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز