خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری البرز مطرح شد؛

اعلام نتایج نهایی انتخابات با درصد پایین تخلفات و تنش‌ها در البرز صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۷۲

فرماندار شهرستان البرز گفت: تایید صحت انتخابات این شهرستان و فرآیند برگزاری از مرحله ثبت نام کاندیداها تا اعلام نتایج نهایی در کمترین زمان ممکن و با درصد پایین تخلفات و تنش‌ها در البرز صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد نصیری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان البرز گفت: ضمن تشکر از تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و همچنین تایید صحت انتخابات این شهرستان، خوشبختانه فرآیند برگزاری از مرحله ثبت نام کاندیداها تا اعلام نتایج نهایی در کمترین زمان ممکن و با درصد پایین تخلفات و تنش‌ها در البرز صورت گرفت. 

وی با اشاره به خاموشی‌های اخیر برق و لزوم صرفه جویی بیشتر شهروندان استان و شهرستان در مصرف حامل‌های انرژی و برق در روزهای گرم تابستان، تصریح کرد: اقدام‌های عملی جهت آگاه سازی، آموزش و اطلاع رسانی عمومی در این زمینه باید بیش از گذشته صورت بگیرد. 

فرماندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به پیش رو بودن موج پنجم شیوع ویروس کرونا اشاره و یادآور شد: این مرحله نیز بسیار نگران کننده بوده و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، به خصوص اصناف، براساس طرح هوشمند مقابله با کووید ۱۹ با متخلفان برخورد قاطع صورت می گیرد چرا که عوارض آن در نهایت به ضرر مردم تمام خواهد شد. 

نصیری به برگزاری پیش جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و تلاش مدیران به منظور جذب اعتبارات ملی در کنار اعتبارات شهرستانی اشاره و اظهار داشت: در صورت عدم جذب اعتبارات لازم در جهت فعال سازی پروژه‌های شهرستان به طور قطع در تخصیص اعتبار به ادارات ذیربط تجدید نظر صورت خواهد گرفت که این مهم در پیش بینی اعتبارات سال جاری نیز لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز