خبرگزاری کار ایران

فرماندار خواف هشدار داد:

وضعیت نگران کننده شهرستان خواف در پیک پنجم کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۰۶

فرماندار خواف گفت: متاسفانه هنوز موج چهارم کرونا به پایان نرسیده که وارد موج پنجم این بیماری شدیم و این باعث نگرانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین سنجرانی در این باره اظهار داشت: همه شهروندان هشدارهای بهداشتی درخصوص ویروس کرونا را جدی بگیرند و ضمن استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

سنجرانی یادآور شد: ابتلا به بیماری و فوتی ها در سطح دنیا و کشور در حال افزایش است و این نشانگر این مطلب است که همچنان کرونا در حال گسترش می‌باشد.

وی افزود: کشور در شرایط سخت و آزمون دشواری قرار دارد و رمز موفقیت و شکست بیماری کرونا در این شرایط اطلاع رسانی مناسب و علمی به مردم است.

فرماندار خواف با بیان اینکه متاسفانه وضعیت شهرستان از رنگ زرد به رنگ نارنجی تغییر رنگ پیدا می کند،  گفت: شهرداران و دهیاران نظارت های خود در سطح بخش و روستا را افزایش دهند و نسبت به آموزش های لازم جهت برگزاری مراسمات شادی و عزا اقدام و تذکرات و آموزش های  لازم را به خانواده ها ارائه دهند.

سنجرانی تشکیل کمیته های فرعی جهت کنترل افزایش این بیماری را ضروری برشمرد و گفت: باید تیمی متشکل از اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و نیروهای بسیجی و برخی دستگاه‌ها جهت رصد و پایش مستمر شهر و روستا تشکیل و اقدامات کنترلی خود را افزایش دهند.

فرماندار خواف در ادامه تاکید کرد: باید از ظرفیت صنایع معدنی شهرستان و خیرین نیز جهت خریداری ماسک استفاده کرده و ماسک ها را در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز