خبرگزاری کار ایران

تصویب ۲۴۸ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۸۹۱

فرماندار شهرستان کاشمر از تصویب اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای و متوازن شهرستان برای ۹۵ پروژه به مبلغ ۲۴۸ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریالی شهرستان برای سال ۱۴۰۰ در کمیته برنامه ریزی شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسلم ساقی با بیان اینکه بر اساس شاخص ها و الزامات  اعلام شده هیچ گونه پروژه جدیدی تعریف نشده است افزود: اعتبارات استانی شهرستان در سال ۱۴۰۰ در قالب ۵۶ برنامه و ۸۶ پروژه و مبلغ ۱۴۴میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال تعریف و به تصویب کمیته برنامه ریزی رسیده است. 

وی گفت: اعتبارات شهرستان در بخش اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال ۱۴۰۰ در قالب ۱۰فصل و ۱۰ بخش به مبلغ ۱۰۴ میلیارد و۱۱۹ میلیون ریال تعریف شده است. 

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: بیشترین اعتبارات مربوط به پروژه های شهرداری کاشمر با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و اداره کل نوسازی مدارس با ۲۳ میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال است. 

وی گفت: اداره کل نوسازی مدارس، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی و شهرداری کاشمر از حیث تعداد بیشترین پروژه ها را دارا هستند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه سعی شده اعتبارات با نگاه کارشناسی و آینده نگری در حوزه تکمیل زیرساختها و پروژه های زیربنایی توزیع شود تصریح کرد: اعتبارات متوازن شهرستان در بخش آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، درآمد سرانه شهرداری ها ، راه و زیر ساخت های جاده ای، رسانه، فضاهای مذهبی، فضاهای ورزشی، گردشگری و هواشناسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز